וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנות למונדיאל בעיצומן

אמילי גרינצווייג

7.6.2010 / 15:18

ועד עובדי הדרוג המשולב ברשות השידור מאיים לפתוח בסכסוך עבודה עוד לפני תחילת המונדיאל בשבוע הבא. בועד מבקשים להשוות את הסכמי השכר שלהם לאלו של טכנאי הטלוויזיה

גורמים בוועד הדרוג המשולב ברשות השידור מאיימים כי אם לא ייענו דרישות הוועד יוכרז סכסוך עבודה בינם לבין הנהלת הרשות, עוד לפני תחילת שידורי המונדיאל בערוץ 1. בוועד מבקשים להשוות את הסכמי השכר שלהם לאלו שסוכמו בין האוצר לבין ועד הטכנאים בטלוויזיה וכמו כן תוהים לגבי המשך העסקתם של רבים מחברי הועד, נוכח העובדה שלטענתם לאחרונה גייסה הרשות מעל 100 עובדים חדשים.

"אנחנו הולכים להיות עבדים ולעבוד מסביב לשעון" אמר חבר בכיר בועד בהתייחס לסימולציית השכר שהוצגה לעובדים בישיבה שהתקיימה אתמול (ראשון), "נאמר לנו כי שומרים לנו על השכר כשלמעשה כדי לשמור על השכר נאלץ להיות עבדים הצמודים לבניין מהבוקר ועד הלילה. אנו דורשים את אותה היחסיות שסוכמה עם טכנאי הטלוויזיה".

לטענתו הרפורמה עצמה כבר הוכנסה על ידי הנהלת הרשות בדלת האחורית: "צורפו מעל ל-100 עובדים חדשים כביכול מדובר בכח אדם נדרש, אך בפועל מדובר בכוח האדם שיחליף את העובדים הקיימים בשכר זול יותר".

בשעות אלו מתקיים משא ומתן בין גורמים בהנהלת רשות השידור, האוצר, ההסתדרות ונציגי הוועד המשולב. לטענת גורמים בוועד, לא יכולות להתקבל הכרעות במהלכו כיוון שנציגי הוועדים בדיון הינם חברים חסרי סמכות.

מרשות השידור נמסר בתגובה:" עד כה, הועד המשולב לא הכריז על סכסוך עבודה. רשות השידור מקווה כי העובדים ימשיכו לשתף פעולה בקידום הבראת הרשות. רשות השידור עומדת בכל מטלותיה ואף למעלה מזה וממשיכה לשדר בכל רשתות הרדיו והטלוויזיה שלה.אל מול עובדים שעזבו ב-3 השנים האחרונות, נשכרו עובדים חדשים, על מנת לאפשר לרשות להמשיך לפעול וביתר תנופה.ככלל, עזבו יותר עובדים מאשר החדשים שנשכרו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully