וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בן אליעזר מזמין אתכם ליצור

אמילי גרינצווייג

7.6.2010 / 16:34

משרדי הפקה ויוצרים מוזמנים להציע הצעות לסדרה בנושא תולדות התעשיה הישראלית, שתופק בשיתוף הקרן החדשה לקולנוע, משרד התמ"ת והטלוויזיה החינוכית

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, משרד התעשייה המסחר והתעסוקה והטלוויזיה החינוכית מזמינים מפיקים ויוצרים להציע הצעות לסדרה בנושא תולדות התעשיה הישראלית. על הסדרה לכלול כעשרה פרקים. כל פרק יעסוק בתחום, נושא או תהליך אחר וימפה את תולדותיה של התעשייה המקומית לפני קום המדינה ועד היום. על פי הדרישה הסדרה תופק על ידי מפיק אחד וכל פרק בסדרה יבוים על ידי במאי אחר. תאריך אחרון להגשת הצעות הוא ה-4 ביולי 2010.

בכוונת הקרן החדשה, והגורמים התומכים בפרויקט, לשדר את הסדרה בערוצי הטלוויזיה הישראליים וכן בערוצי טלוויזיה בחו"ל, בבתי ספר, בקהילות יהודיות בעולם ועוד.

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, בנימין (פואד) בן אליעזר מסר: "מדינת ישראל, למרות היותה צעירה וקטנה יחסית, הצליחה בעבודה קשה, יוזמה ותעוזה, למצב עצמה כמובילה עולמית בתחומי תעשייה רבים. המשאב האנושי במדינת ישראל הוא הנכס הלאומי שלנו והתעשייה הענפה אשר נבנתה כאן היא ההוכחה הטובה ביותר לכך. אין ספק שתיעוד, שימור ושיתוף בתולדותיה של התעשייה הישראלית יהיו להשראה רבה לדורות הבאים."

מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, יפה ויגודסקי מסרה: "הטלוויזיה החינוכית רואה חשיבות עליונה בשידור הסדרה, אשר תציג בפני בני הנוער את המורשת התעשייתית, שתרמה לביסוסה של המדינה מאז הקמתה".

מנכ"ל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, דורית ענבר: "הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה יזמה פרויקט תיעוד מקיף וייחודי לתעשייה הישראלית אשר מגלמת את ההיסטוריה הישראלית, כמו גם את הכישרון, היוזמה והתעוזה הישראליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully