וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואט

אמילי גרינצווייג

7.6.2010 / 23:03

חגיגה למעריצי יואב קוטנר: התחייבות חוזית הביאה לכך שהשדרן והעורך הוותיק ישדר בשנה הקרובה תכנית יומית בגלי צה"ל וגם תכנית שבועית ברדיו תל אביב

שדרן הרדיו יואב קוטנר חוזר ביום ראשון הקרוב לגלי צה"ל, אולם לשמחת המעריצים ימשיך לשדר במקביל גם ברדיו תל אביב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשל התחייבות חוזית לתחנה המקומית ימשיך קוטנר לשדר בה את הג'אם השבועי ובהמשך ישדר בסוף השבוע תוכנית מוזיקה חדשה שתעסוק בקלאסיקות מוזיקליות.

מפקד גלי צה"ל יצחק טוניק מסר בתגובה: "יואב קוטנר עובר לשדר תכנית יומית חמש פעמים בשבוע וספיישלים נוספים בגלי צה"ל ויהיה מזוהה יותר מהכל רק עם התחנה. לכן לא מפריע לנו שהוא ישדר במהלך 11 החודשים הקרובים תכנית מוקלטת בגלל התחייבות ישנה".

את מקומו של קוטנר ברצועה היומית ברדיו תל אביב, תתפוס עינת שרוף שעוברת למתכונת שידור יומי. תוכניתה, "יאללה שרים", תשודר בחודשים יולי אוגוסט בימים א'- ד' ב-14:00. שרוף תארח שחקנים, קומיקאים, אישי ציבור וזמרים. לעיתים תשדר שרוף את תוכניתה בשידורי חוץ ממקומות שונים בתל אביב.

דודי כספי, מנהל התוכניות ברדיו תל אביב מסר: "אנו מברכים את עינת שרוף על התכנית החדשה ובטוחים כי תצליח, ושמחים להמשיך עם קוטנר לשנה נוספת בתכנית חדשה בהגשתו שתעלה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully