וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ מכדררת

אמילי גרינצווייג

8.6.2010 / 13:32

הכותב הראשי של ארץ נהדרת יגיש תכנית בידור לימי המונדיאל בערוץ הספורט. את התכנית המקדימה למשחקי המונדיאל שישודרו ברשת יגיש אלי אילדיס

אלי אילדיס ינחה את התוכנית המקדימה למשדרי המונדיאל ברשת. התכנית, שתשור כל ערב ב-21:00, תופק על ידי ערוץ הספורט במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין הצדדים. כחלק מהסיכום, ישודרו תשעה משחקים בערוץ 2, בימים ראשון, שני ושלישי, ובספורט5 HD במקביל. אילדיס יוביל גם את משדרי הסיכום של המשחקים.

לצידו של אילדיס יגישו את התכנית אלי אוחנה ואיציק זוהר לסירוגין. מדיי ערב יתארחו בתוכנית סלבריטאים, שחקנים, קומיקאים וזמרים וישודרו כתבות צבע, פינות בידוריות, חדשות מונדיאל ועוד. התכנית הראשונה תשודר ב-13 ביוני, החל מהשעה 21:00 לפני שידור המשחק הראשון בין נבחרת גרמניה לאוסטרליה.

זאת פגרה זאת?

ערוץ הספורט ישדר בתקופת המונדיאל תכנית בידור חדשה- "מונדיאל ביציע". את התכנית ינחה דויד ליפשיץ, הכותב הראשי של "ארץ נהדרת". לצדו ישבו חברי פאנל מ ביניהם : אייל קיציס, טל פרידמן, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, יובל סמו, אסף הראל, עידו רוזנבלום, גורי אלפי, ערן זרחוביץ', אבי נוסבאום ואורחים נוספים . לצידו של ליפשיץ ישב הקומיקאי שגיב פרידמן. התכנית שתשודר ב- LIVE5+ תעלה ביום ראשון הקרוב ותשודר בימים ראשון ורביעי בחצות.

במסגרת התכנית ישולבו מערכונים הכוללים חיקויים של דמויות בולטות במונדיאל 2010, חיקויים של דמויות מהספורט הישראלי, פינות שונות וכתבות הומוריסטיות. התכנית תשודר במתכונת דומה לתכנית "יציע העיתונות" ותלווה ברשימת נושאים לדיון על המסך לצד שעון המקנה זמן קבוע לכל אייטם שבסיומו הגונג.

מנחה התכנית, דויד ליפשיץ מסר: "מאוד משמח אותי לקחת חלק בחגיגת המונדיאל של ערוץ הספורט. מצפה לנו תכנית בידור חסרת מעצורים שתגביר לצופים את ההנאה ממשחקי המונדיאל. יהיה מעניין לראות את האנשים שאני כותב להם בדרך כלל, מתמודדים עם הטקסטים האלו כשאני יושב לצידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully