וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים עולם

אמילי גרינצווייג

9.6.2010 / 16:57

ערוץ הטיולים יעקב בתכנית חדשה אחרי סלבס המטיילים בעולם עם בני משפחתם וחברים: צופית גרנט והילה אלפרט כבר ארזו מזוודה

דורון ג'מצ'י, צופית גרנט, דורי בן זאב והילה אלפרט ישתתפו בסדרת טיולי טבע והרפתקאות חדשה שתשודר בערוץ הטיולים, אפיק 30 ב-yes, ו-47 ב-HOT, מבית ענני תקשורת. את הסדרה, "טיולי טבע והרפתקאות" שתשודר החל מחודש אוגוסט בערוץ ביים עדי פרוסט.

במהלך החודשיים האחרונים, תעד צוות הצילום של ערוץ הטיולים את מסעותיהם של הארבעה, אליהם התלוו גם בני משפחתם וחברים. למשתתפי הסדרה הוצמדו מומחים של חברת MEDRAFT המתמחה בטיולי טבע והרפתקאות בכדי ללוותם במשימות האתגריות ולשמור עליהם.

את דורי בן זאב, שהפרק עימו צולם בטיול ג'יפים בהרי הקווקז הגבוה שבגאורגיה, ליוו שני חבריו הטובים ואחיו השחקן והבימאי ערן בן זאב, את הילה אלפרט, שנסעה לרומניה, ליוו שני ילדיה, אל צופית גרנט התלוו שלוש מחברותיה הקרובות לטיול ג'יפים במונטנגרו ואילו לדורון ג'מצי, התלוו רעייתו ושתיים מבנותיו לטירול שבאוסטריה למסלול שכלל ראפטינג אומגה מעל נהר סוער, מזחלות אקסטרים ועוד.

ללי גורדון, מנהלת ערוץ הטיולים: "ארבעת הפרקים הראשונים של "טיולי טבע והרפתקאות שצילמנו יצאו מדהימים ואנו מתכוונים להמשיך ולצלם ביעדים מיוחדים נוספים בעולם, על מנת לייצר חווית צפייה עשירה ומגוונת לצופינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully