וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג הספר

אמילי גרינצווייג

10.6.2010 / 14:35

ועד העובדים בחינוכית העניק לעובדים שי מקורי לשבועות, ספר שכתב אריה אבנרי מנכ"ל עמותת אומ"ץ ובו ביקורת על התנהלות מנכ"ל החינוכית יפה ויגודסקי

כ-200 עובדי הטלוויזיה החינוכית, חברי הועדים השונים בטלוויזיה קיבלו לאחרונה, כשי לחג השבועות, מטעם וועד העובדים את הספר "זעקי ארץ מושחתת" של אריה אבנרי, יו"ר תנועת אומ"ץ.

לספר צורפה סימניה שהמתינה לעובדים בעמוד 423 שהוא תחילתו של פרק שכותרתו "מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית, יפה ויגודסקי: תחמנית אובססיבית", בפרק מועלות טענות קשות כנגד התנהלותה של ויגודסקי ואופן ניהולה את הטלוויזיה החינוכית.

בפורום הוועדים סרבו להגיב על המתנה המקורית ורק ציינו כי בעיני הוועד חשוב לתרום לעמותות חשובות כמו עמותת אומ"ץ הנלחמת למען מנהל תקין בישראל.

בעקבות השי השנוי במחלוקת פנו מספר עובדים במכתב הן לפורום הוועדים והן ליו"ר ההסתדרות עופר עיני ומחו על המתנה: "בכספנו אתם ממנים מלחמות פרטיות בדרכים נלוזות", כתבו העובדים במכתב לנציגי הוועד שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "ברצוננו להזכיר לכם כי תפקידו של וועד עובדים, הינו לייצג את זכויותינו ולדאוג לרווחתנו. במעשיכם מעלתם באמון שהופקד בידיכם". במכתב שהופנה ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני כתבו העובדים: "במעשה זה חצו חברי הפורום, עיתונאים ומינהל, כל קו אדום ונתנו במעשיהם לגיטימציה להסתה, תוך התעלמות מופגנת מן האפשרות שגם מילים יכולות להרוג". כן ביקשו העובדים במכתב בפתיחת כי מבקר ההסתדרות יערוך בדיקה של תקינות ההליכים וטוהר כוונות בעניין.

מהחינוכית נמסר בתגובה: "הנהלת החינוכית סבורה, שעובדי התחנה זכאים לספרות איכותית, מעניינת, ואמינה יותר מזו שחולקה להם כשי לחג השבועות". מההסתדרות נמסר בתגובה כי "התקבלה פנייתם של 40 עובדים בעניין ויו"ר ההסתדרות יעביר את העניין למוסדות הביקורת המטפלים בהסתדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully