וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד" חוזרת לפעמיים בשבוע

אמילי גרינצווייג

13.6.2010 / 14:39

הממוצע השבועי של התכנית עומד על 23.5% ולראשונה מזה זמן רב היא מאבדת את המקום הראשון בטבלת הצפיה השבועית לרשת. הרשות השניה פתחה נגד קשת בהליך הפרה

הרשות השניה פתחה בהליך הפרה כנגד קשת עקב שידור התוכנית "כוכב נולד" בהיקף החורג מהמותר על פי כללי הרשות. במהלך השבוע שעבר שידרה קשת את התוכנית בהיקף של כ-5 שעות, בשלוש תוכניות בניגוד להנחיתו הרשות המגבילות שידור של תוכניות בידור וריאליטי ל-4 שעות מצטברות בשבוע.

קשת נענתה להוראת הרשות והודיעה כי החל משבוע השידורים הנוכחי היא תמנע מלשדר את התכנית "כוכב נולד" בהיקף החורג מהנחיית הרשות בנושא.

"כוכב נולד" שודרה ביום שישי מול משחק הכדורגל בין צרפת לאורגוואי וזכתה לנתון נמוך ביותר של 15%. העובדה שהתכנית שודרה בשבוע שעבר שלוש פעמים הביאה לירידה תלולה ברייטינג השבועי של התכנית, שכן על פי כללי הועדה למדרוג, תכנית המשודרת שלוש פעמים בשבוע או יותר נמדדת על פי הממוצע של כל התכניות. "כוכב נולד" זכתה השבוע לרייטינג של 26.7% ביום רביעי ו-28.7% בחמישי, אולם הנתון הנמוך של התכנית בשישי הביא לכך שלראשונה מזה זמן רב מאבדת התכנית את המקום הראשון בטבלה השבועית, לטובת "אחד נגד 100" שזכתה ל-25.1%. "כוכב נולד" במקום השני בטבלה, מסתפקת השבוע בממוצע שבועי של 23.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully