וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

America's Got Talent

אמילי גרינצווייג

14.6.2010 / 23:06

אל הנעליים הגדולות שמשאיר אחריו לארי קינג, צפוי היכנס בקרוב העיתונאי ואיש הטלוויזיה פירס מורגן, שערך בעבר את ניוז אוף דה וורלד והדיילי מירור

פירס מורגן צפוי להחליף את שדרן הטלוויזיה הוותיק לארי קינג. כך מפרסם היום העיתון טלגרף. קינג בן ה-76 מגיש ברשת CNN את התכנית "לארי קינג לייב" מאז 1985, עליה גם זכה בפרס האמי.

מורגן, הוא שופט בתוכנית הכישרונות ""America's Got Talent, של רשת NBC וחבר בפאנל השופטים בגרסא הבריטית "Britain's Got Talent" . בעבר ערך מורגן את העיתון "ניוז אוף דה וורלד" ולאחר מכן את ה"דיילי מירור", משם פוטר עקב פרסום תמונות מזויפות של התעללות כביכול בעציר עיראקי על ידי חיילים בריטיים. מורגן הוא גם הזוכה בגרסת הסלבריטאים של "המתמחה", בה התמודד על תפקיד מתמחה של איל ההון דונאלד טראמפ. צפוי לחתום עם רשת CNN חוזה למשך ארבע שנים שמוערך על ידי הטלגרף ב-5.5 מיליון ליש"ט.

תכניתו של קינג סבלה מירידה משמעותית ברייטינג בשלושת החודשים הראשונים של השנה והגיעה לשפל חסר תקדים של 771,000 צופים בלבד, 43% פחות משנה שעברה. מורגן צפוי לפרוש מתפקידו בתוכנית הכישרונות הבריטית, ולבסס עצמו באופן קבוע בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully