וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המהדורות המקומיות יחזרו לעבודתם

אמילי גרינצווייג

15.6.2010 / 12:13

הצעת חוק הארכת הוראת השעה שמחייבת את HOT לשדר את המהדורות עברה בקריאה ראשונה וועדת הכלכלה תזרז את החוק לקראת קריאה שניה ושלישית

ועדת הכלכלה תכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להארכת תוקף הוראת השעה המאפשרת לרשות השידור להפיק מהדורות חדשות מקומיות עבור חברת הכבלים והלווין עד סוף שנת 2011.

עובדי מהדורות החדשות המקומיות קיבלו בחודש שעבר מכתב פיטורין המודיע להם על סיום עבודתם מתאריך 30.6.2010 - אז יפוג תוקף הוראת השעה המאפשרת לרשות השידור להפיק מהדורות חדשות מקומיות עבור חברת הכבלים והלווין.

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה בתחילת השבוע את הצעת החוק של משרד התקשורת להארכת הוראת השעה שתאפשר המשך שידור החדשות המקומיות. החוק עבר אתמול (שני) בקריאה ראשונה במליאת ונידון היום בועדת כלכלה בעקבות דיון דחוף שיזמה חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי.

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר אמר בוועדה הכלכלה כי הרשות תעביר מכתבים למפוטרים ובהם יימסר להם על חזרתם לעבודה. שקלאר סייג את דבריו ואמר "לא מן הנמנע כי עובד אחד או שניים אשר לא היינו מרוצים מעבודתו אינו יחזור לעבודה". עוד הוסיף שקלאר כי יש צורך להפסיק את המרוץ השנתי ולחוקק חוק על פיו החדשות המקומיות יהיו חלק בלתי נפרד מן השידור הציבורי.

יו"ר ועדת הכלכלה, אופיר אקוניס, הורה ללשכה המשפטית של הועדה לזרז את הכנת ההצעה לקראת קריאה שנייה ושלישית בוועדה. ח"כ מיכאלי בירכה על ההחלטה ואמרה: " מהדורות החדשות המקומיות מאירות נושאים חשובים הנדחקים לשולי החדשות המרכזיות ומקרבות את הפריפריה למרכז ולכן אסור לוותר על שידורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully