וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד העם 101" עכשיו הסרט

אמילי גרינצווייג

15.6.2010 / 13:31

רגע לפני שהספין אוף לסדרת הקאלט "אחד העם 1" יעלה על מסך רשת, הוא יושק בהקרנות חינם למעריצים האדוקים בבתי הקולנוע

זכיינית ערוץ 2 רשת יוצאת במהלך שיווקי נרחב להשקת הסדרה הקומית "אחד העם 101", שתעלה לשידור בטלוויזיה בתחילת יולי. הקרנת הבכורה של הסדרה, תתבצע לראשונה בישראל בבתי קולנוע ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה בין רשת לבין בתי הקולנוע רב חן ו-yes פלאנט.

הראשונים מבין הצופים שיזכו לקבל כרטיס כניסה, ללא עלות, יוכלו לצפות בשני פרקים מתוך הסדרה החדשה והמדוברת . שיתוף הפעולה בין רשת לבין רב-חן ו-yes פלאנט כולל פריסה של בתי הקולנוע, ברחבי הארץ. במסגרת שיתוף הפעולה יוזמן הציבור הרחב, על בסיס כל הקודם זוכה, להזמין כרטיסים באתר רשת, בדף האוהדים של התכנית בפייסבוק ולצפות בפרקים, טרם שידורם בטלוויזיה.

הסדרה הקומית "אחד העם 101" , היא ספין אוף לסדרה המיתולוגית "אחד העם 1" שהפכה עם השנים לסדרת קאלט וצברה מעריצים רבים. "אחד העם 101" בהפקת רשת ובכיכובם של אורי גוטליב, יעל פוליאקוב, ארז בן הרוש, ענת מגן שבו ואילן פלד חוזרת למסך בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של צופים ומעריצים .

הסדרה תעקוב אחר מירי הפקחית בגילומו של אילן פלד שעוברת מדירתה באחד העם 1 לבית דירות יוקרתי בצפון תל אביב, שם היא מגלה את מנעמי החיים לצד תחלואי החברה הגבוהה. "אחד העם 101" בהפקת רשת ובבימויו של ארז בן הרוש תעלה לשידור בתחילת יולי .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully