וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים כן לחופש הגדול

אמילי גרינצווייג

15.6.2010 / 16:24

yes ו-HOT יפתחו ב-1 ביולי קטגוריות ילדים בחינם ב-VOD. הקטגוריה תכלול תכנים מערוצי הילדים ותתחדש במהלך ימי החופשה

yes תפתח לכבוד חופשת הקיץ קטגוריה מיוחדת לילדים ב-VOD ללא תשלום. הקטגוריה תכלול את מיטב התכנים האהובים והמוכרים לילדים: דורה, בוב ספוג, דאוס, קופיקו ועוד

קטגוריית הילדים שתפתח ב-1 ביולי תכלול מגוון רחב ועשיר של תכני ילדים וצעירים הכוללים : סדרות, סרטים, הפקות מקור, הצגות, קלטות לילדים וקטנטנים ותכנים מובילים מערוצי הילדים (בייבי, הופ!, ג'וניור, ניקלודיאון, ערוץ הילדים, ניק גו'ניור, דיסני ולוגי). במשך כל הקיץ יתרעננו התכנים בקטגוריה כך שהילדים יוכלו למצוא תכנים חדשים המעניינים אותם במהלך כל יולי ואוגוסט.

גלי ניר סמנכ"ל שיווק yes מסרה: "אנו שמחים להעניק לילדים הנמצאים בחופשה את אפשרות להנות ממגוון התכנים האהוב עליהם. כשני שליש מכלל לקוחות yes הינם משפחות עם ילדים ואנו שמחים להעניק לה אופציה נוספת לבילוי בימי הקיץ".

yes השיקה את שירות ה-VOD שלה בתחילת מרץ 2010 במסגרת השקת מכשיר ה yesMAX TOTAL המשלב את יכולות ההקלטה של ה MAX צפייה באיכות HD ושירות VOD , והיתה לאחת מהחברות הבודדות בעולם להשיק שירות VOD על גבי רשת IPTV .

HOT מגישים: עוזי לחיטמן לילדים

גם HOT פותחת קייטנה ב-Young HOT V.O.D. החברה תספק חבילה עשירה של תכנים בחינם מ-1 ביולי ועד 31 באוגוסט.

תכני החינם ירוכזו תחת קטגוריית "קיץ חינם ב-Young", שתספק מגוון רחב של תכנים חדשים, שבמרכזה הפקת מקור חדשה ובלעדית ל- HOT V.O.D Young: "השירים המשחקים", שתעלה ב-1.7.10- סדרה בת 15 פרקים, שמעמידה במרכזה את שירי הילדים של היוצר עוזי חיטמן ומיועדת לכל המשפחה. בכיכובה של רינת גבאי ולצידה: חנה לסלאו, טוביה צפיר, אודי ואביעד, גיא פרידמן ואורחים נוספים.

בדומה לשנה שעברה, גם השנה יעלו התכנים בשני מחזורים: הקטגוריה תושק ב-1 ביולי עם מגוון רחב של תכנים, וב-1 ב-אוגוסט היא תתרענן עם תכניות חדשות. בין התכנים המרכזיים שיעלו במהלך חודש יולי: השירים המשחקים – הפקת המקור החדשה עם שיריו של עוזי חיטמן, בקוגן, יובל המבולבל - עונה 3, מגלים עם דורה, רוץ דייגו רוץ, בובספוג, קונג פו פסטיגל, מותק של פסטיבל 2, השמיניה - עונה 3, אדומות, ארתור, הדוד חיים עם תוכן חדש לילדים ועוד.

בחודש אוגוסט יעלו בין השאר: הפקת המקור החדשה לילדים - כוח ששבש, אווטאר - עונה 1, אומי זומי, כמעט מלאכים - עונה 3, קאמפ רוק, אוטו גלידה – עונה חדשה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully