וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת טירקל מחפשת יועץ ליחסי ציבור

טל לוי

16.6.2010 / 14:51

הוועדה לחקר ארועי המשט כוללת גם שני משקיפים זרים וצפויה לעורר עניין בינלאומי רב. יועץ התקשורת עמירם פליישר סרב להצעת התפקיד

ועדת הבדיקה לאירועי המשט לעזה בראשות השופט בדימוס יעקב טירקל פנתה לאיש יחסי הציבור עמירם פליישר במטרה שישמש כדובר וממונה על האסטרטגיה התקשורתית של הוועדה. הוועדה מונתה על ידי הממשלה במטרה לחקור את אירועי המשט מול חופי ישראל. פליישר, העומד בראש אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל בתחום העסקי, דחה את ההצעה, כך שהוועדה ממשיכה לחפש אחר יועץ.

בוועדה שותפים השופט בדימוס יעקב טירקל, האלוף במיל עמוס חורב ופרופ' שבתאי רוזן. בנוסף, הוחלט למנות 2 מומחים זרים שישמשו כמשקיפים: לורד דיווייד טרימבל וקן ווטקין. צירוף המשקיפים הזרים וההתעניינות הבינלאומית הרבה יחייבו את הוועדה לנקוט באמצעים לוגיסטיים שונים כמו למשל הצורך לתרגם את כל הדיונים שיתנהלו בעברית.

אנשי הוועדה סבורים כי על רקע ההתעניינות התקשורתית הרבה, עליהם לגייס יועץ בתחום יחסי הציבור על מנת לנווט את ההתייחסות התקשורתית לועדה ובמיוחד לנוכח העניין הבינלאומי שהיא צפויה לעורר. משרדו פליישר, הפועל בתחום יחסי הציבור יותר מ-20 שנים נחשב לאחד הגדולים בישראל והוא אף מייצג בישראל את רשת יחסי הציבור הגדולה בעולם, פליישמן-הילארד.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של עמירם פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully