וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן דה פריס מונה לסמנכ"ל תוכן ברשת

אמילי גרינצווייג

20.6.2010 / 12:21

דה פריס, לשעבר סמנכ"ל התוכן של טלעד, ימלא את מקומה של שירה מרגלית. אבי צבי: "ניסיונו הרב של דה פריס יהווה נדבך חשוב בהשגת היעדים האסטרטגיים של רשת"

אילן דה פריס, מונה לסמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2 , רשת. דה פריס יתפוס את מקומה של שירה מרגלית שעזבה את התפקיד במרץ 2010.

דה פריס כיהן עד דצמבר 2009 כמנכ"ל סינימטק ירושלים. בעבר היה אחראי על כתיבת פרק התוכן של זכיינית ערוץ 2 טלעד, במכרז ערוץ 2, מכרז בו הפסידה הזכיינית ולפני כן שימש סמנכ"ל התוכן של טלעד. דה פריס הינו ממייסדי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל בירושלים, חבר במועצה הציבורית של בת שבע וחבר הנאמנים של בצלאל.

אבי צבי, מנכ"ל רשת אמר היום: "אני שמח על הצטרפותו של אילן דה פריס להנהלת החברה. רשת נמצאת בתנופת יצירה גדולה ואיכותית וניסיונו הרב של דה פריס ביצירה הישראלית המקורית בכלל, ובטלוויזיה המסחרית בפרט יהוו נדבך חשוב בהשגת היעדים האסטרטגיים של רשת".

דה פריס מסר :"אני שמח לחזור לעבודה בטלוויזיה המסחרית בעיקר משום שמדובר באתגר גדול, זאת על רקע השינויים העצומים בעולם התקשורת והשידור, האתגר להיות שותף מרכזי בעיצוב העתיד התקשורתי והתרבותי בישראל. לרשת היסטוריה מפוארת, זוהי תחנה דינמית עם רקורד מרשים ואני משוכנע שאבי צבי יחד עם ההנהלה יצעיד את התחנה למעבר המיוחל לשבעה ימי שידור בשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully