וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסק המו"מ בין הנהלת הרשות לעובדי הוועד המנהלי

אמילי גרינצווייג

20.6.2010 / 12:28

עובדי הטלוויזיה ועובדי הרדיו החברים בועד הודיעו על פיצול וניהול המשא ומתן בנפרד ומסתמן כי 40 עובדי שידור החברים בוועד יעברו לדרוג עיתונאים כעובדי עיתונות הפקה

המשא ומתן בין וועד עובדי הדרג המינהלי ברשות השידור (הוועד המשולב ועובדי הדרוג האקדמי) לבין הנהלת רשות השידור הופסק. הוועד כלל עד כה את עובדי הטלוויזיה, הרדיו הגביה והמטה, אולם בשבוע האחרון הודיעו שני תתי וועדים, עובדי הטלוויזיה ועובדי הרדיו על פיצול וניהול המשא ומתן בנפרד ומסתמן כי 40 עובדי שידור החברים בוועד יעברו לדרוג עיתונאים כעובדי עיתונות הפקה.

פגישה ראשונה בין ועד עובדי הטלוויזיה להנהלת הרשות התקיימה בשבוע שעבר, אולם הישיבה פוצצה על ידי עובדים שנשלחו מטעם וועד הגג במטרה למנוע את קיומו של משא ומתן נפרד. גורמים בוועד הטלוויזיה אמרו לוואלה! ברנז'ה: "קבוצה חתרנית הצליחה, כיוון שהיא רוב בוועד הגג, להדיח את מזכיר הוועד אלי פאר, ולמנות מישהו חדש, לא בהליך דמוקרטי. ברגע שנעשה הצעד החד צדדי הזה הודענו על ניתוק וניהול המשא ומתן בצורה עצמאית. אנחנו מתעקשים על התנהלות נפרדת, גם אם הדבר כרוך בפניה משפטית".

גורמים בוועד הגג אמרו לוואלה! ברנז'ה כי " אנחנו ממשיכים כוועד כגג ככל דבר, לא יתכן שקבוצה קטנה תחליט על פיצולו של הוועד".

מרשות השידור נמסר: "עובדי הדרוג המשולב ברשות השידור, השיגו הישגים נכבדים במשא ומתן ואף קיבלו תוספות שכר שלא ניתנו למגזרים האחרים ברשות. כמו כן, כל המודלים החדשים של השכר שגובשו והוסכמו עם המגזרים האחרים יחולו גם על העובדים בדרוג המשולב. לצערנו, בשל סכסוכים פנימיים בתוך הוועדים בדרוג המשולב והמח"ר, הנהלת הרשות אינה מצליחה להביא אותם לדיונים ענייניים וקונסטרוקטיביים. כך, למשל פוצצו נציגי העובדים בדרוג המשולב במטה את המו"מ עם נציגי הועד המשולב בטלוויזיה. הנהלת הרשות מקווה שנציגי העובדים יתעשתו, יתגברו על הסכסוכים האישיים ביניהם ויפעלו אך ורק תוך ראיית טובת העובדים לנגד עיניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully