וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחות שידורי הקיץ של הזכייניות יעלו ללא אישור הרשות השניה

אמילי גרינצווייג

21.6.2010 / 13:24

מועצת הרשות השניה טרם בחרה את חברי ועדת הטלוויזיה ולכן לא נבדקה עמידתן של הזכייניות בתמהיל השידורים הנדרש. המועצה תתכנס לבחור חברי ועדות ביום חמישי

לוחות השידורים של זכיינות ערוץ 2, רשת וקשת וערוץ 10 יעלו ללא אישור ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השניה, זאת מאחר שטרם מונו חברי ועדה מקרב מועצת הרשות. משמעות הדבר היא שלא נבדקה עמידתן של הזכייניות בתמהיל השידורים הנדרש ובכלל זאת חלוקה בין תכניות סוגה עילית לשאר התכניות.

אמנון נדב, יושב ראש מועצת הרשות השניה, הודיע בתחילת השבוע לחברי המועצה כי הוא יוצא לחופשה עד שתתברר סוגיית המשך כהונתו. נדב האציל את הסמכויות, לחברי הנהלת הרשות השניה ולממלא מקומו ד"ר אילן אבישר, לקיים את הישיבה הקרובה, בה יבחרו חברי הוועדות השונות.

יעקב שחם, חבר המועצה ויו"ר וועדת הטלוויזיה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "קיום הישיבה ביום חמישי הוא נחוץ ביותר אחרת הרשות השנייה תכנס למצב שייפגע בשידור הציבורי. כבר בשלב זה ניתן להצביע על בעיה חריפה כאשר בשל אי הקמת וועדת הטלוויזיה לא נדונו לוחות השידורים של רשת, קשת וערוץ 10 וכנראה בשל מצב זה השידורים יעלו, בשלב ראשון, ללא אישור ועדת הטלוויזיה. יתרה מכך, גם הקמת הוועדות הנוספות הוא דבר שמתחייב, אחרת מועצת הרשות לא תוכל לתפקד. בעניין חברי הוועדות אני בטוח, ואין דרך אחרת, כי המועצה, שתתכנס ביום חמישי, תבחר את הוועדות בהתאם לרשימות שהוכנו על ידי היו"ר, אמנון נדב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully