וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תחקור הדלפת קלטת חקירה לחדשות 2

אמילי גרינצוויג

21.6.2010 / 18:00

בית משפט הורה לפרקליטות לחקור כיצד הגיעה קלטת אבטחה המתעדת שוד פיצוציה לחברת החדשות של ערות 2 לפני שהועברה לסנגוריה ולבית המשפט

שופט בית משפט המחוזי בתל אביב צבי גורפינקל הורה לפרקליטות המדינה להקים ועדת חקירה פנימית שתחקור את הדלפת חלק מחומר הראיות במשפט שוד של פיצוציה בדרום העיר לחברת החדשות של ערוץ 2, לפני שהחומר הועבר לעיון הסנגוריה ולעיונו של בית המשפט. הקלטת שודרה אמש במהדורה המרכזית של חדשות 2. וההערכות הן כי החומר יועבר לעיונו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית, בא כוחו של הנאשם בשוד, טען בפני השופט כי החומרים ששודרו אמש בחדשות ערוץ 2 לא הופיעו בחומר החקירה שהועבר אל הסנגוריה וכי הדיסק של מצלמות ההבטחה במקום היו רק בידי המשטרה והפרקליטות.

בהחלטתו כתב השופט גורפינקל: "לאחרונה התרבו מאוד המקרים, שבו חומר חקירה מפורסם באמצעי תקשורת שונים, עוד בטרם הגיע לעיונו וידיעתו של בית המשפט". השופט גורפינקל הוסיף: "מאחר שהדיסק לא הגיע עדיין לרשות ההגנה, לכאורה הדעת נותנת כי ערוץ חדשות קיבל את הדיסק או מהתביעה או מהמשטרה, ודבר זה צריך להיבדק... הגיעה העת לשים קץ לתופעה הפסולה של מסירת חומרי חקירה לאמצעי התקשורת על ידי צד מעוניין בתיק, מבלי שהחומר מגיע כלל לעיונו הקודם של ביהמ"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully