וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפייו של באומן בר ריבנאי זכה באריה הברונזה

איילה צורף

22.6.2010 / 11:40

מדליה ראשונה למשלחת הישראלית בפסטיבל קאן. קמפיין הבועה של המשרד לעמותת בקול זכה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה

המשלחת הישראלית תקבל הערב את המדליה הראשונה שלה בפסטיל קאן לפרסום. אתמול בערב סיפרו שופטים בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר במדיה" שמשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי צפוי לקבל הערב את אריה ברונזה עבור קמפיין "פרויקט הבועה" של עמותת "בקול" של עמותת החרשים ומוגבלי השמיעה. את המידע אודות הזכייה מאשר שופט שישב בפאנל השופטים של הקטגוריה, אך אישור רשמי של הנהלהת הפסטיבל יתקבל רק לקראת השעה חמש אח הצהריים, כמו גם מידע אודות זוכים נוספים, אם יש.

מדובר במהלך שהתרחש על מסכי הטלוויזיה בתוכנית הבוקר של ערוץ 10, בערוץ הספורט ועוד, שבו עברה המתורגמנית מהבועה שנמצאת בתחתית המסך, למרכז המסך, בעוד השידור הרגיל שהיה עד אז על המסך נכנס לבועה שבתחתית המסך.

"המטרה שלנו הייתה לייצר הפרעה. לגרום לאנשים להכיר במוגבלות של כבדי השמיעה. ולכן הפכנו את הסדר: המתורגמנים הפכו להיות במרכז הפריים ומגישי התכניות נדחקו לבועה למטה", אומר יורם לוי, סמנכל קריאיטיב של המשרד. עבור באומן בר זהו פרס ראשון בפסטיבל קאן.

במשך היום ומחר יודיעו מארגני הפסטיבל על זוכים בקטגוריות נוספות, בכולן יש קמפיינים ישראלים שמתמודדים על הפרסים. הבולט מבין המשרדים הוא שלמור-אבנון-עמיחי עם 9 מועמדויות בתת קטגוריות שונות. אחריו גם אדלר-חומסקי ומקאן אריקסון עם שלוש מועמדויות לכל משרד. הערכות הן שגם שלמור יקבל היום מדליית ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully