וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת וגם חייבת

אמילי גרינצווייג

22.6.2010 / 13:27

לקוחות HOT לא יוכלו להתנתק ללא קנס בעקבות הסרת ערוץ ESPN על ידי החברה. מועצת הכבלים חייבה את החברה להעביר את FOX SPORT לחבילת הבסיס ולאפשר ללקוחות אנלוגים להתקנה חינם של ממיר דיגיטלי כדי לצפות בו

מועצת הכבלים והלוויין לא תורה ל-HOT לאפשר ללקוחות התנתקות ללא קנס בעקבות הסרת ערוץ הספורט ESPN. הערוץ יוסר ב-1 ביולי מהפלטפורמה. גורמים ב-ESPN אמרו כי החברה דרשה מהם להוזיל את תעריף הערוץ בצורה משמעותית, דבר שלא התאפשר עקב התייקרות זכויות השידור.

בקשת HOT להחלפת הערוץ בערוץ יורוספורט 2, אושרה על ידי המועצה, שהתנתה את האישור בפתיחת ערוץ הספורט האמריקאיFOX SPORT בחינם לתקופה של שלוש שנים ואף חייבה את החברה לאפשר לכל מנוי אנלוגי לצפות בחבילה הדיגיטלית, בתנאי התקשרות זהים, וכן אסרה על גביית תשלום עבור התקנת הממיר הדיגיטלי ועבור השימוש בו, מאותם המנויים האנלוגיים אשר יבקשו לעבור לחבילה הדיגיטלית.

המועצה וידאה כי לא תהיה הפחתה בהשקעה בעלויות חבילת הבסיס כתוצאה מההחלפה. בנוסף, המועצה בחנה את איכות התכניות בערוץ יורוספורט 2 אל מול ESPN ומצאה כי לערוץ יורו ספורט 2 ערך מוסף בזכות שידורם של תכנים רבים שאינם משודרים כיום בישראל, דוגמת הליגה היוונית בכדורסל, טורנירי טניס שונים, משחקים ממפעל היורוקאפ בהם ישנה חשיפה לספורטאים ישראלים.

החלטה זו אינה גורעת ממחויבותה של HOT לעמוד בחובתה לשדר משחקי NBA כפי שחייבה אותה המועצה בעבר, כך, למשל, בערוץ 5 ישודרו עשרות משחקים מליגת ה- NBA ובנוסף ישודרו משחק האולסטאר כל סדרות הגמר האזוריות וסידרת הגמר .

ניצן חן יו"ר המועצה מסר: "לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא, הגיעה המועצה למסקנה שהחלפת הערוצים סבירה, אחרת המועצה היתה מתערבת כפי שעשתה בעבר. בשיקולינו דאגנו גם לחובבי הספורט האמריקאי שיקבלו מעתה את ערוץ FOX SPORT בחבילת הבסיס למשך שלוש שנים בחינם".

מחברת HOT נמסר בתגובה: ערוץ יורוספורט2 הנו ערוץ מוביל, המעשיר את מגוון ערוצי הספורט ללקוחותינו. בנוסף יוכלו חובבי הספורט האמריקאי להנות גם מפתיחת ערוץ FOX SPORT לכלל הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully