וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חרדת ביצוע

אמילי גרינצווייג

22.6.2010 / 14:01

ערוץ 24 חתם על הסכם תמלוגים עם התאגיד אשכולות, שמייצג את האמנים המבצעים בישראל. ההסכם הינו רטרואקטיבי כך שהערוץ ישלם גם על שנים עברו

ערוץ 24 ואשכולות, התאגיד לזכויות האומנים המבצעים, חתמו על הסכם בנוגע להסדרת תשלומי התמלוגים עבור השימוש בשירים ושידורי קליפים של האומנים המבצעים שירים בערוץ 24. הסכם זה הינו רב שנתי ותקופתו חלה רטרואקטיבית כך שהתמלוגים ישולמו גם עבור שנות העבר שבהן נעשה שימוש בביצועים השונים.

אשכולות מייצג על פי חוק את כל האמנים המבצעים בישראל. בהם כ-4000 שחקנים, זמרים, בדרנים ורקדנים, אשר העבירו את זכויות המבצעים שלהם לאשכולות. הערוץ חתם כבר על הסכמים דומים נחתמו עם "עילם", העמותה לזכויות מוסיקאים מבצעים, ו"תלי", חברת התמלוגים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה.

צביקה ליבליך, מנכ"ל ערוץ 24 מסר: " ערוץ 24 שם לעצמו למטרה להסדיר את כל נושא הזכויות ושומר על האומנים, המבצעים הנגנים והיוצרים. בימים אלו מצוי הערוץ במו"מ עם שאר ארגוני היוצרים על מנת לשמור ולקדם את זכויותיהם בישראל.

אילי גורליצקי, מנכ"ל אשכולות מסר: "אנו שמחים על העובדה שנסגר הסכם. לקחנו בחשבון שעם התופעה המבורכת של שידורי מוסיקה ישראלית בלבד – ערוץ 24 נמצא עדיין בחילת דרכו הכלכלית. אנו מאחלים לערוץ 24 הצלחה מלאה, כי הצלחתו היא הצלחת אומני ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully