וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן: מדליית זהב ושלוש מדליות נוספות לשלמור אבנון עמיחי

איילה צורף

22.6.2010 / 17:41

המשרד זכה באריה זהב לקמפיין Sdia של הועד למלחמה באיידס כמו גם באריות כסף וארד; באומן-בר-ריבנאי זכה באריה ארד הראשון בתולדות המשרד

לראשי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יש סיבה טובה לחייך בתום היום השלישי לפסטיבל קאן: המשרד זכה בארבע מדליות (אריות) לשני קמפיינים שונים: קמפיין Sdia וקמפיין אלמקס. במסגרת קמפיין Sdia (המילה "איידס" באנגלית מהופך)' הופץ לרדיו שיר של הלהקה הפיקטיבית Sdia. בדיעבד התברר שזהו קמפיין הוועד למלחמה באיידס.

במסגרת הקמפיין למשחת השיניים אלמקס של טבע רכש משרד הפרסום את הפרסום על גבי כרטיסיות של חברת "אגד" למשך שנה שלמה. כ-600 אלף כרטיסיות הודפסו כך שבצד אחד הייתה כרטיסיה רגילה ועל הצד השני שיניים. בכל פעם שהנהג ניקב חור בכרטיסיה, הוא ניקב למעשה חור בשן. סיסמת הקמפיין: "אלמקס מסייעת בהגנה מפני חורים בשיניים".

קמפיין הועד למלחמה באיידס זיכה את המשרד במדליית זהב בקטגוריית הפרסום ברדיו, ובמדליית הכסף באותה קטגוריה, בתת-תחום. כמו כן זכה שלמור במדליית ארד עבור קמפיין האיידס, בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה, ובמדליית ארד נוספת לקמפיין אלמקס.

ארבע המדליות הללו מתווספות ל-9 האריות בהן זכה המשרד בשנתיים האחרונות, הבולט שבהן אריה זהב לקמפיין הדממת האינטרנט למען שחרור החיילים החטופים לפני שנתיים בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה.

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי זכה אף הוא בפסלון אריה היום - ראשון עבורו. מדובר במדליית ארד בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר במדיה" עבור "פרויקט הבועה" של עמותת "בקול" של עמותת החרשים ומוגבלי השמיעה.

מדובר במהלך שהתרחש על מסכי הטלוויזיה בתוכנית הבוקר של ערוץ 10, בערוץ הספורט ועוד, שבו עברה המתורגמנית מהבועה שנמצאת בתחתית המסך, למרכז המסך, בעוד השידור הרגיל שהיה עד אז על המסך נכנס לבועה שבתחתית המסך. זאת, במטרה להפוך את הסדר, ולהכניס את המתורגמנים למרכז המסך ולדחוק את מגישי התוכניות לבועה למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully