וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם קומבינה לשלושה?

אמילי גרינצווייג

24.6.2010 / 15:37

הליך הפרה לכאורה נפתח נגד תחנת הרדיו האזורי אמצע הדרך, בעקבות דיווח על פתיחת סניף בורגראנץ' חדש. הרשת נמצאת בבעלות אורגד אחזקות, בעלי התחנה

הרשות השניה פתחה בהליך הפרה לכאורה כנגד תחנת הרדיו האזורי אמצע הדרך בגין פרסום תוכן שיווקי וקידום עניינו הכלכלי של הזכיין. בתוכניתו של יורם ואזאנא, "ואזאנא קום", בתחילת החודש, התקיים דיון ארוך למדי על פתיחתו של סניף בורגר ראנץ' חדש. רשת בורגראנץ' נמצאת בבעלותה של אורגד אחזקות, שבעליה, משפחת אורגד, הם גם בעלי תחנת הרדיו אמצע הדרך. הרשות פתחה בהליך הפרה לכאורה הן בגין פרסום תוכן שיווקי והן בגין חשש להפרת כלל הקובע כי על הזכיין לדאוג שלא יהיה בשידוריו כדי לקדם את עניינו האישי, הכלכלי או הציבורי.

מרדיו אמצע הדרך נמסר: "ככל רדיו אזורי המעורה הן במתרחש בזירה התרבותית –קהילתית והן בזירה העיסקית באזור הזיכיון , שידרנו שידור מיוחד מקניון דרורים בשרון במסגרת אירועי שבוע הספר. כמקובל בכל תחנות הרדיו, לאירוע המיוחד היה נותן חסות, במקרה הזה רשת בורגראנץ. הפעילות לא חרגה מהביטוי שמקבלים נותני חסות אחרים בשידורים שהם מממנים בכל תכנית ובכל תחנות הרדיו האזורי בישראל.

"רדיו תשעים ידוע כמקפיד על כללי הרשות השניה ואם יתברר כי היתה חריגה בשוגג, נוודא כי היא לא תישנה. נדגיש כי מאחר ורדיו תשעים מקדיש שעות שידור רבות במיוחד לפעילות חברתית ולמעורבות קהילתית – דווקא בשידורינו אנו מקצים פחות מקום לשידורים מסחריים ןמשווקים פחות חסויות ממוסחרות, מהמקובל אצל עמיתינו בתחנות אחרות".

מהרשות השניה נמסר בתגובה כי נפתח הליך הפרה לכאורה מול התחנה בעקבות תלונת ציבור בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully