וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שם טוב, מצו ביניים

אמילי גרינצווייג

28.6.2010 / 16:45

בעקבות תביעה של מגזין האופנה הצרפתי ELLE, שינה המגזין החדש של קבוצת ג'קי בן זקן את שמו מ-BELLE, ל-BelleMode

מגזין האופנה BELLE שינה את שמו וגיליונו השני יופץ השבוע תחת השם BelleMode. החלטה זמנית של בית המשפט, מתירה את הפצתו גיליון בודד של מגזין האופנה תחת השם החדש, לאחר הפצת הגיליון תבחן ההחלטה מחדש.

מגזין האופנה יצא לאור לראשונה לפני כשלושה חודשים. הפצתו הופסקה בעקבות החלטת שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב יהודה זפט, שהורה לשנות את שמו בעקבות תביעה של מגזין האופנה הצרפתי ELLE המופץ גם הוא בישראל, שטען להטעיית הצרכן. בהחלטת השופט נכתב: "המשיבים רשאים להמשיך ולהוציא לאור מגזין אופנה בשם שאינו פוגע בזכויות המבקשת בסימן ELLE".

חיים רביבו, מבעלי המגזין, והמנכ"ל בפועל של המגזין בישראל: "המגזין ייצא מעתה באופן סדיר בכל סוף חודש לקראת החודש הבא אחריו. אנו ממשיכים לשאוף למצוינות ואיכות כראוי למגזין שעומד בשורה אחת עם מגזיני האופנה בעולם".

עו"ד שלמה כהן, המייצג את ELLE מסר בתגובה :" בית המשפט המחוזי קבע שהשימוש בשם BELLE מהווה הפרה של זכויותיה של התובעת, המו"לית של מגזין האופנה המפורסם ELLE. המפרים ביקשו מבית המשפט העליון לעכב את ביצועו של צו המניעה, אך בקשתם נדחתה. עם זאת בית המשפט העליון התיר למפרים להפיץ מהדורה אחת בלבד של המגזין שלהם תחת השם BelleMode"

גיליון יולי של BelleMode יופץ בכ-50 אלף. כתבת השער היא ראיון עם נועה תישבי וכתבה מרכזית בגיליון תוקדש לבירות האופנה של העולם, כתבה נוספת תסקור את חייו של איב סן לורן כמעצב, ובכתבת תחזית מיוחדת מהמרים בכירי המגזין על מעצבי העל הבינלאומיים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully