וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה השקיעה 10 מיליון שקל בכפר נוער דיגיטלי

איילה צורף

29.6.2010 / 7:02

העמוד שהקימה החברה בפייסבוק לקראת אירועי כפר המוסיקה, שיתקיימו השנה סמוך לקיבוץ תל יצחק, צבר 22 אלף אוהדים בתוך יומיים בלבד

מגמת החיבור בין העולם הפיסי לדיגיטלי ממשיכה. קוקה קולה תנהל את פעילות כפר המוסיקה - קוקה קולה וילג' - בפייסבוק ובעולם הפיסי במקביל, תוך חיבור בין מאפייני הרשת החברתית לבין הכפר בשטח.

כך למשל, כל אורח בכפר שיענוד צמיד עם משדר rfid (משדרי רדיו שמתחברים לרשתות אלחוטיות), יוכל לעשות "לייק" (like) למתקן כלשהו בכפר, שיופיע בדף הפייסבוק שלו, ללא צורך במחשב או בטלפון סלולרי. בנוסף, במתחם הכפר יסתובבו צלמים שיתעדו את המתרחש בו, ובני הנוער יוכלו להשתמש במשדרים האישיים בכדי לתייג את עצמם בתמונות שיעלו לפרופיל האישי שלהם בפייסבוק.

במתחם 40 תחנות, בהן הבריכה, אזור הסרטים, מתחם האוכל ובימת ההופעות, שבאמצעותן יעדכנו השוהים בכפר את חבריהם בפייסבוק על מעשיהם. כאמור, החיבור לפייסבוק ייעשה באמצעות משדרים מקומייים שישדרו לשרתי אינטרנט. בחברה מקווים שאלפי עדכונים של הצעירים בפייסבוק ייצרו את הבאזז השיווקי גם מחוץ למתחם הפיסי של הכפר.

מקוקה קולה נמסר כי עלויות המהלך מסתכמות בכ-10 מיליון שקל. עלות זו אינה כוללת את תקציב קמפיין הפרסום. מחיר הכניסה לכפר לכל אורח הוא 199 שקל בתוספת עשרה "קודים", הנמצאים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי החברה. הפעילות תחל בעוד כשבועיים, ותתקיים השנה בלב השרון, במתחם הסמוך לקיבוץ תל יצחק.

בשנים קודמות נערך כפר הנוער של קוקה קולה באכזיב, ואירח כמה אלפי צעירים. קודם לכן, ניהלה החברה את כפר המוסיקה בניצנים, שאליו הגיעו מאות אלפי צעירים, אך הוא לא כלל לינה במתחם.

לצורך הפעילות הקימה החברה עמוד של קוקה קולה וילג' בפייסבוק. התכנים בעמוד עלו רק לפני יומיים, אך כבר כעת מונה העמוד כ-22 אלף אוהדים.

אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה קולה ישראל: "החלטנו, לראשונה בעולם, להוציא את חוויית פייסבוק מהאינטרנט לשטח. פייסבוק משמש כלי שבאמצעותו בני הנוער מעדכנים את חבריהם בסטטוס שלהם לאורך כל שעות היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully