וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פוצץ המו"מ עם הוועד המשולב

אמילי גרינצווייג

29.6.2010 / 15:14

בוועד, המייצג את עובדי המנהל בטלוויזיה וברדיו, טוענים כי כל דרישותיהם מהנהלת הרשות נענו בשלילה ומאיימים אפילו בצו מניעה נגד הרפורמה

וועד עובדי הדירוג המשולב ברשות השידור מאיים בצו מניעה כנגד הרפורמה. לטענת גורמים בוועד, המאגד תחתיו את עובדי המנהלה בטלוויזיה וברדיו, במהלך דיוני המשא ומתן עם הנהלת הרשות בהם השתתפו נציגי הוועד וההסתדרות, הועלו דרישות רבות שמרביתן נענו בשלילה על ידי הנהלת הרשות. "אם עושים רפורמה כדי לתקן את מה שהתקלקל זה צריך להיות רוחבי ולחול על כולם. לא יתכן שטאלנטים לא יאלצו להחתים שעון ועובדי השידור יחתימו פעמיים" כך אמרו גורמים בכירים בוועד. "מבחינתנו אנו דורשים את אותה יחסיות שכר אותה מקבלים הטכנאים, אך לא קיבלנו שום דבר" טוענים אותם גורמים אשר מציינים כי כלל הנושאים אשר הגיעו לדיון נשארו פתוחים, ביניהם נושא הסכמי ותנאי השכר, תנאי מעבר הדרגה והשינוי המבני אותו ביקשה הנהלת הרשות לבצע. לדברי מקורבים לוועד נשקלים כל הצעדים האפשריים בהם גם הוצאת צו מניעה על כלל הרפורמה, במידה ובה לא יושגו הבנות.

נציגי הוועד הודיעו כי כל עוד לא ייושבו העניינים מול הוועד עצמו, לא יגיעו הנציגים להמשך הדיונים בהסתדרות על הניסוחים המשפטיים שאמורים להתקיים מחר וביום שישי. הוועד המשולב של עובדי הטלוויזיה והרדיו מייצג כ-250 עובדי רשות, זאת לאחר שהתפצל מוועד הגג המשולב.

מרשות השידור נמסר בתגובה כי: "המשא ומתן מתנהל בין הנהלת הרשות לנציגי האיגוד המקצועי של עובדי הדרוג המשולב המיוצגים ע"י ההסתדרות. במו"מ מתגבשות הסכמות וכבר עוסקים בניסוח מפורט של ההסכמים החדשים. עובדי הדרוג המשולב ,יזכו לאותם תנאים והטבות שקיבלו המגזרים האחרים ברשות. בישיבה שהתקיימה אתמול העלו נציגי הרדיו והטלוויזיה שורה של דרישות מפליגות, אשר יובאו לדיון במסגרת פגישת המו"מ שתתקיים מחר עם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות והחלטה תתקבל שם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully