וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו זה ולא אחרת

אמילי גרינצווייג

30.6.2010 / 10:52

משא ומתן של מספר שנים הגיע בשעה טובה לסיומו. הטלוויזיה החינוכית ותל"י חתמו על הסכם תמלוגים. מנכ"ל תל"י יהלומה לוי: "הישג היסטורי"

הטלוויזיה החינוכית ותל"י, חברת התמלוגים של התסריטאים והבמאים, חתמו על הסכם תשלום. הצדדים הודיעו היום כי הגיעו להסכמות בדבר סכומי התמלוגים אותם תשלם הטלוויזיה החינוכית לתל"י. משא ומתן בין הצדדים נמשך מספר שנים.

יהלומה לוי, מנכ"ל תל"י אמרה: "החיבור ארוך השנים בין ציבור התסריטאים והבמאים בישראל לבין הטלוויזיה החינוכית הניב יצירות טלוויזיה הנמנות על נכסי הצאן ברזל של התרבות הישראלית ועל רקע זה הסדרת מערכת היחסים בינם היא הישג היסטורי". לוי הוסיפה "למרות הקשיים שליוו את המשא ומתן הארוך השכילו הצדדים לפתור את כל העניינים בשיח ישיר בלי נקיטת הליכים משפטיים כלשהם".

יפה ויגודסקי, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית מסרה: "הטלוויזיה החינוכית מאז ומתמיד ראתה עצמה כבית החם של ציבור התסריטאים והבמאים בישראל. הפקות המקור הרבות עליהם חתומה החינוכית לא היו מתאפשרות ללא שיתוף הפעולה עם התסריטאים והבמאים. עתה ההסכם מעגן ומסדיר את הליכי העבודה בנינו, מה שיוביל להפקות משובחות עוד יותר".

במשא ומתן שהתקיים ת"לי יוצגה על ידי יהלומה לוי, מנכ"ל, אבי שמש, יו"ר ועו"ד אהרן נחומי, ואת הטלוויזיה החינוכית ייצגו המנכ"לית יפה ויגודסקי, והיועץ המשפטי עו"ד אביגדור דנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully