וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו אותו ביו טיוב

אמילי גרינצווייג

30.6.2010 / 12:02

עורך nrg ארנון גל, יעזוב את מעריב לאחר שש שנים, מתוכן שנה כעורך ראשי של האתר, לטובת עריכת התכנית היומית "הצינור" שיגיש גיא לרר בערוץ 10

ארנון גל, העורך הראשי של אתר nrgמעריב עוזב את תפקידו וישמש כעורך תוכנית ה"צינור" בערוץ 10. גל הצטרף למעריב לפני כשש שנים כעורך עמודים בדסק החדשות, לאחר מכן שימש כראש דסק והוביל יחד עם ראש מערכת החדשות לשעבר חיליק שריר את איחוד מערכות החדשות של מעריב ו-nrg. לאחר כשנתיים מונה לעורך המוסף היומי "המגזין" של מעריב, תפקיד בו כיהן עד שמונה לעורך האתר לפני שנה. במהלך תקופתו ב-nrg תחום גל על הקמת מערך הבלוגים של האתר ועל השקתה המחודשת של מחלקת הוידאו.

בשיחה סגורה שהתקיימה הבוקר עם עורכי האתר אמר גל: "כחלק מההתלבטויות זכיתי במהלך החודש האחרון לפגישות אישיות עם עופר נמרודי ועם זקי רכיב, ואני חייב להודות שדווקא משום שהם כל כך שיכנעו אותי בכוונות הטובות שלהם וביכולת שלהם לעשות מהפכה אמיתית במעריב בכלל, וב-nrg בפרט, הבנתי שלא אוכל להוביל את המהלך כשאני מחזיק במקביל בחלום אחר לעשות טלוויזיה".

"הצינור" היא פינה אותה מגיש גיא לרר במהדורת השבת של חדשות 10 ובה הוא מציג קטעי וידאו חמים, בעיקר מאתר יו טיוב. בקרוב תהפוך פינתו של לרר לתוכניות יומית ופיילוט ראשון לתוכנית כבר צולם.

יואב צור, עורך מעריב, מסר: "ארנון הוא בחור מבריק בצורה יוצאת מן הכלל. נהנינו מאוד מביצועיו ושירותיו בתפקידיו השונים בקבוצת מעריב. בתקופת כהונתו כעורך nrg עלה משמעותית מספר הגולשים באתר. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש ומקווים שעוד ניפגש בעתיד."

ארנון גל מסר: "אני עוזב היום בצער רב מאוד מקום שלא רק היה לי כמו בית, אלא גם קיבל אותי כעורך חסר ניסיון ונתן לי את ההזדמנות להפוך בתוך פחות מחמש שנים לעורך ראשי. אני רוצה להודות מאוד לכל האנשים הנפלאים שעבדו איתי ב-nrg מעריב והצליחו ביחד איתי להצעיד את האתר קדימה למרות התנאים הלא קלים, וגם לאוה מדז'יבוז' ויואב צור שנלחמו כמו אריות לשכנע אותי להישאר, אבל קיבלו בהבנה ובאנושיות את בחירתי ללכת בעקבות החלום. הם אנשים נדירים. לשמחתי אני מגיע למערכת מדהימה ומקצוענית לא פחות שאני כבר מתחיל להרגיש בה הכי בבית". גל ימשיך בתפקידו במעריב עד שימצא לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully