וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תדון ביום ראשון בחוק הרשיונות

אמילי גרינצווייג

1.7.2010 / 14:19

לאחר הדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה, תעבור הצעת החוק של משרד התקשורת לועדת הכנסת, במטרה להעביר את ההצעה בהקדם להצבעה במליאה

הצעת החוק בנושא המעבר משיטת הזיכיונות לשיטת הרישיונות, הועברה למזכירות הממשלה, לקראת דיון בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב. מועד הגשת ההסתייגויות לתזכיר החוק, שהופץ בשבוע שעבר, תם אתמול, והבוקר הופצה הצעת החוק לממשלה.על פי תזכיר החוק, יוענקו רישיונות לשידורים מסחריים לכל דורש שיעמוד בתנאי סף וללא הליך מכרזי.

מטרת הצעת החוק היא להסיר את המגבלה על מספר הזיכיונות הקיימים לשם הרחבת מספר הגורמים המשדרים. הערוצים של בעלי הרישיון יופצו גם על ידי מערך ה-DTT ובעלי הרישיון הם אלו שיישאו בעלות הרחבת התשתית. בהצעת החוק נכלל גם מכרז על אפיק 22, במקרה ויותר מבעל רשיון אחד יבקש לשדר בו.

מועדת השרים לענייני חקיקה, תעבור הצעת לועדת הכנסת על מנת לבקש פטור מחובת הנחה, במטרה להעביר את ההצעה בהקדם להצבעה במליאת הכנסת.

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון גם הצעת החוק לפיה יחוייב הזוכה במכרז להפעלת הערוץ היעודי בערבית לשדר לכל המזרח התיכון. את ההצעה הגישו חברי הכנסת נחמן שי ושלמה מולה (קדימה) ויריב לוין ומירי רגב (ליכוד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully