וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרו לוחות השידורים של רשת וקשת

אמילי גרינצווייג

4.7.2010 / 19:02

חילוקי דעות בין יו"ר ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השניה יעקב שחם לבין המנכ"ל מנשה סמירה לגבי הגדרות סמכותה של הועדה

לוחות השידורים של זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת אושרו בוועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה. בישיבה שהתקיימה ביום חמישי אושרו הלוחות החצי שנתיים, מחודש יולי ועד דצמבר, בהסתייגות לפיה על קשת להקדים שידור של סדרות הדרמה שתוכננו לשנה הבאה וכן כי יש לפרט את התוכניות המתוכננות לשידור בחגים.

במסגרת הדיונים התגלעו חילוקי דעות בין יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם ומנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה לגבי הגדרות סמכותה של הוועדה. "ועדת הטלוויזיה תעמוד על כך שההחלטות לגבי לוח השידורים יתקבלו רק על ידיה" אמר שחם לוואלה! ברנז'ה והוסיף: "לגבי השינויים שלאחר האישור הכללי – במידה ומדובר בשינויים מינוריים הם יוכלו להיעשות על ידי המנכ"ל, מנשה סמירה, או הסמנכ"ל לענייני טלוויזיה, איילת מצגר. שינויים מהותיים יותר ידרשו קבלת אישור של וועדת הטלוויזיה. מבחינה פורמלית הדבר אומר שיש לשנות את הכללים העוסקים בעניין, אפעל לשינוי הכללים. תפקידה של ההנהלה, ויש לי הערכה אליה, לבצע את המדיניות הנקבעת על ידי ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה". לוואלה! ברנז'ה נודע כי יושב הראש בפועל של המועצה, אילן אבישר, הציע פשרה לפיה הדרג המקצועי ברשות יטפל בשינויים השוטפים ויעדכן את המועצה.

על השינויים בלפני כשבוע נבחרו חברי וועדת הטלוויזיה: ד"ר מרב אלוש-לברון, דליה זליקוביץ', שי בזק, ד"ר מיכל שפירא, אייל מלובן ויוכי פלר הצטרפו ליושב ראש שחם.

מהרשות השניה נמסר: "המועצה החלה את עבודתה ונמצאת בשלבי גיבוש דרכי פעולתה. המעוצה תפעל על פי הכללים הקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully