וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרו המחלוקות בין האוצר לעיתונאי רשות השידור

אמילי גרינצווייג

5.7.2010 / 16:05

הסכם בין הנהלת הרשות לעיתונאים צפוי להיחתם בחודש אוגוסט. במסגרת ההסכם יפרשו 350 עיתונאים בתנאים מועדפים

הנהלת אגודת העיתונאים תצביע היום על אישור הסכמה עקרונית לנוסח הסכם הרפורמה ברשות השידור – וזאת לאחר שאמש (א') נפתרו המחלוקות העיקריות במשא ומתן בין העיתונאים לאוצר. הצדדים צפויים לחתום על ההסכם באוגוסט לאחר השלמת הנספחים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, החתימה היא על הסכם עקרוני ומותנית בהשוואת תנאים בהמשך לאור התפתחויות במשא ומתן עם הוועדים השונים. יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן מסר לחברי האגודה כי ההסכם מבטיח את עתידו של השידור הציבורי ומהווה בסיס להחזרת הערוץ הראשון לקדמה הבמה התקשורתית בישראל ולחיזוק מעמדו של קול ישראל כרדיו המוביל והמשפיע בישראל. ההסכם מקנה לעיתונאים תנאי שכר הוגנים, המבטיחים יציבות וביטחון תעסוקתי לעיתונאי רשות השידור לאחר יישום הרפורמה.

במסגרת ההסכם שנחתם יתחיל בקרוב תהליך פרישה בתנאים מועדפים של 350 עובדים, חברי ועד העיתונאים.

דני זקן, יו"ר ועד העיתונאים ברשות, אמר לוואלה! ברנז'ה "אני מקווה שהרפורמה הנוכחית באמת תביא לשינוי ברשות השידור שיתבטא גם ביחס הקהל הרחב אליה ובהכרה הציבורית באיכות של השידור הציבורי בקול ישראל כפי שהיה ויותר ובערוץ 1 בהחזרתו למעמד המוביל בתקשורת הישראלית. אני מקווה שהרפורמה הזאת תביא לשינוי של תדמית רשות השידור מהגברת הזקנה והמנומנמת לייצור תקשורתי חי, בועט ומשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully