וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר בגזרה שלא נוכל להסכים לה"

אמילי גרינצווייג

5.7.2010 / 22:16

הרשות השניה מעוניינת לקיים שימוע לתחנות הרדיו האזורי בנושאי מכירת אלכוהול, תוכן שיווקי וקיום משדרי התרמה. בתחנות זועמים. דוד בן בסט: "מדובר בפגיעה בחופש העיסוק"

בהתאחדות תחנות הרדיו זועמים על החלטת הרשות השניה לקיים שימועים בנושא תוכן שיווקי, פרסום של אלכוהול ומשדרי התרמה רדיופוניים, מתוך כוונה להפסיק לאפשר לתחנות להשתמש במקורות אלה להכנסות. מדובר בשלושה מקורות הכנסה חשובים של תחנות הרדיו האזורי ואם אכן תחליט הרשות להפסיקם יפגעו התחנות פגיעה קשה.

"כל ההצעות המועברות על ידי הנהלת הרשות אינן מקובלות עלינו", אמר יושב ראש התאחדות תחנות הרדיו האזוריות דוד בן בסט בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אנחנו מתנגדים בצורה נחרצת לכולן ללא יוצא מן הכלל. נבהיר לרשות כי מדובר בגזרה שלא נוכל להסכים לה. במקום להוריד את הרגולציה, מנסים להשית עלינו רגולציות נוספות שאינן מאפשרות לנו להתנהל בצורה תחרותית מול קול ישראל, גלי צה"ל והטלוויזיה".

בן בסט תולה את תקוותו בחברי מועצת הרשות השניה: "אין לי ספק שחברי המועצה וועדת הרדיו לא יתנו ידם להצעות כה קשות. הצעות אלו לא תעבורנה. אנו נתנגד להן בכל תוקף. מדובר בפגיעה בחופש העיסוק ובהרס תחנות הרדיו. ברור לנו ששום אינסטנציה משפטית לא תיתן סעד להצעות כה דרקוניות".

מהרשות השניה נמסר: "השימועים באים להסדיר נושאים שונים ברדיו האזורי אשר התקבלו לגביהם תלונות ציבור רבות ונקבעו הפרות לתחנות השונות. משום כך, החליטה הרשות כי יש הכרח בבחינה והסדרה של הסוגיות האמורות תוך קביעת האיזונים המתאימים. תכליתם של השימועים הוא איסוף תגובות מהגורמים המעוניינים להעביר התייחסותם לנושא. לאחר קבלת ההתייחסויות, כל הנושאים יובאו לדיון במועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully