וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב יודקובסקי תרם מליון וחצי שקל לאגודת העיתונאים

אמילי גרינצווייג

6.7.2010 / 18:24

הכסף ישמש את האגודה להקמת מרכז תקשורת בבית סוקולוב. העיתונאי והפזמונאי דידי מנוסי תרם לאגודה מאה אלף שקל, ששימשו להתקנת מעלית בבניין

מרכז התקשורת החדש בבית סוקולוב ישא את שמו של עורך העיתונים ידיעות אחרונות ומעריב דב יודקובסקי. המרכז ייחנך בעוד כחודשיים, ויקרא מרכז יודקובסקי לתקשורת, זאת לאור מיליון וחצי שקל שתרמו לאה ודב יודקובסקי, בנוסף יקרא אחד האולמות על שמו של יודקובסקי.

גם העיתונאי והתמלילן דידי מנוסי תרם 100 אלף שקלים שהועברו להתקנת המעלית החדשה לזכרו של צבי אלגת, העורך המיתולוגי של מגזין "לאישה". מנוסי פרסם בשנים 1962 -2000 בידיעות אחרונות טור סטירי שבועי בחרוזים.


דב יודקובסקי עבד בידיעות אחרונות מאז 1953. בשנים 1986 - 1989 היה העורך הראשי של העיתון. בשנים 1991-1992 היה העורך הראשי של מעריב. בשנת 1990 יסד יודקובסקי את בית הספר לעיתונאות כותרת. בשנת 2000 זכה בפרס סוקולוב לעיתונאות, וב-2002 הוענק לו פרס ישראל בתקשורת.

דב יודקובסקי מסר: "אני מודה לאגודת העיתונאים שפנתה אלי והציעה לי לסייע לה להקים בבית סוקולוב מרכז מודרני לתקשורת המצוייד באביזרים המשוכללים ביותר. שמחתי להעמיד לרשות האגודה תרומה שתאפשר הקמת מרכז כזה. אני סמוך ובטוח שהמרכז החדש יהיה בית לעיתונאים ובית לפעילות עיתונאית אינטנסיבית בכל ענפי המקצוע ואני שמח אם פעלתי במשהו להעלאת קרנה של העיתונות שהיא כה חשובה לכולנו.
אני נרגש וגאה על כך שהמוסדות העיתונאים מצאו לנכון לקרוא את המרכז החדש על שמי."

יוסי בר-מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים: "אנחנו גאים בכך שהמרכז החדש יישא את שמו של אחד מענקי העיתונות בישראל. אגודת העיתונאים מתכבדת בכך שאדם בשיעור קומתו של יודקובסקי פרש את חסותו על המיזם החשוב, שיאפשר להשיב עטרה ליושנה ולהפוך את בית העיתונאים למרכז פעילות שוקק חיים. אנו מודים מקרב לב למשפחת יודקובסקי על תרומתה לטובת ציבור העיתונאים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully