וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הגדולה 2

אמילי גרינצווייג

7.7.2010 / 12:12

ערוץ האוכל יוצא לעונה שניה של "פותחים מסעדה", ומחפש יזמים מתחום המסעדנות כדי לתעד את שלבי הקמת המסעדה שלהם. וגם: עונה שניה ל"גברים במטבח" של אביב משה

בענני תקשורת החלו לחפש אחר מסעדה חדשה שעתידה להיפתח במרכז הארץ בחודשים הקרובים מתוך מטרה לתעד את שלבי הקמתה לעונה השנייה של "פותחים מסעדה". הסדרה מתעדת את שלבי החשיבה האסטרטגית, העיצוב, בניית התפריט וכמובן בניית המסעדה עצמה ומעקב אחר המשקיעים והשף שיבחר.

בשבועות הקרובים מתכוונים בענני תקשורת לקיים שורה של פגישות עם מספר קבוצות הפעילות בתחום הקולינריה בכל רחבי הארץ במטרה למצוא מסעדה אליה יתלווה צוות של ערוץ האוכל שיתעד במשך חודשיים את תהליך הקמתה עד לפתיחה.

בעונה הראשונה של הסדרה, שעלתה בחודש שעבר, עקב ערוץ האוכל אחר השף ניצן רז והמסעדה בראשה הוא עומד, "Uno" לצד קבוצת משקיעים ובהם גורן טסה.

בנוסף ישדר ערוץ האוכל באוגוסט העונה השניה של "גברים במטבח" תכניתו של אביב משה, בה ישתתפו מושיק עפיה וארקדי דוכין, השחקן אורי פפר, העיתונאי אלון בן דוד, הפרסומאי ספי שקד, השחקן מאיר סויסה, העיתונאי ניר קיפניס ואחרים. העונה החדשה תצולם במושב אורה בפאתי ירושלים.

מיכל שדה גולדוסר, מנהלת ערוץ האוכל: "הבאז התקשורתי והתגובות המצוינות שקיבלנו לאחר עליית "פותחים מסעדה" עשו את שלהם ואנו מחפשים בימים אלו אחר מסעדה חדשה שעומדת להיפתח בכדי לתעד את חבלי הלידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully