וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

teenk יפנה גם לבני הנוער ברוסיה: יפתח סניף בשותפות עם גיימלנד

7.7.2010 / 15:54

עלות הקמת החברה כ–300 אלף דולר שהושקעו על ידי teenk ישראל. רון שדה: "השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות, לכן בחרנו להתחיל את ההתרחבות דווקא שם"

משרד הפרסום הישראלי לבני נוער teenk, מרחיב את פעילותו לרוסיה, ופותח שלוחה מקומית במדינה עם ענקית הפרסום הבינלאומית גיימלנד. בראש המערך עומד רון שדה, מנכ"ל teenk חו"ל ובעלי החברה בישראל. עלות הקמת החברה נאמדת ב-300 אלף דולר שהושקעו בידי teenk ישראל.

teenk רוסיה תפעל במתכונת דומה לפעילותה בישראל ותעניק למפרסמים המקומיים את האפשרות להעביר את המסרים השיווקיים שלהם ישירות למיליוני בני הנוער דרך "באזרים" ומובילי דעת קהל שגויסו בשבועות האחרונים וכבר ומועסקים בחברה.

אוכלוסיית בני הנוער ברוסיה עומדת על 15 מיליון נפש, פי 28 ממספרם בישראל. נתח השוק הפרסומי של אוכלוסיה זו ברוסיה מוערך בלמעלה ממיליארד וחצי שקל בשנה. על פי נתוני סקרים מקומיים ברוסיה, בערים המרכזיות במדינה נאמדת חדירת הרשתות החברתיות ביותר מ-85%.

teenk תשתף פעולה עם חברת גיימלנד, המחזיקה ברוסיה פלטפורמות מדיה רלוונטיות לקהל הצעירים: ICQ-TV, חמישה פורטלים מרכזיים לנוער ו-19 מגזיני נישה און ואוף-ליין. החברות מקוות שהשותפות ביניהן יהפוך אותן לשחקניות מרכזיות בתחום המדיה החברתית ברוסיה.

עלות הקמת החברה נאמדת ב-300 אלף דולר שהושקעו בידי teenk ישראל.

"השוק הרוסי מלא פוטנציאל ורווי הזדמנויות, לכן בחרנו להתחיל את ההתרחבות דווקא שם" אמר רון שדה, מנכ"ל ובעלי teenk. "המהלך הוא צעד ראשון מתוך סדרת השקות חדשות. החוזים והתקציבים שנחתמו ברוסיה עם המפרסמים הגדולים ומעודדים אותנו לבחון שווקים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully