וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרא עליהם, המכת"ז חזר

אמילי גרינצווייג

7.7.2010 / 20:33

במשטרה לא אהבו את הקישור שעשה כתב מעריב אבי אשכנזי בין השקת הדור הרביעי של מכונת ההתזה לניצב ניסו שחם. מעריב: "דובר המשטרה ציפה שהודעתו תודפס כלשונה"

במשטרת ישראל זועמים על כתב מעריב אבי אשכנזי. בידיעה שפורסמה הבוקר במעריב, נכתב כי הפרוייקט הראשון שקידם ניצב ניסו שחם עם כניסתו לתפקיד הנו הכנסת דגם חדש של המכת"ז, מכונית התזת מים לפיזור הפגנות. בפיסקת הרקע לידיעה, הזכיר אשכנזי כי בתקופת ההתנתקות תועד שחם על ידי צוות מהדורת שישי של ערוץ 10 כשהוא אומר על המפגינים: "חרא עליהם, שיישרפו. אל תעשה חשבון, תפעיל מכת"ז"

במשטרה לא אהבו את התזכורת ובהודעה שהעבירה המשטרה למערכות התקשורת נכתב כי מדובר ב"ניסיון תמוה, הזוי ומדאיג לקשור בכתבה אחת בין אירועים שאין בהם ולו צל של קשר". וכי המכת"ז אופיין לפני למעלה משנתיים ונופק לשטח לפני כניסתו של שחם לתפקיד. כן נכתב בהודעה כי ניצב שחם מסר בתגובה כי הדיווח הנו שקרי והוא שומר לעצמו את הזכות לתבוע את כותב הידיעה.

אלא שרק לפני יומיים הוציאה משטרת ישראל את הודעתה על השקתו של המכת"ז החדש, לפיה מכונת ההתזה הושקה באותו היום, ה-5 ביולי, במעמד מפכ"ל המשטרה והסגל הפיקודי הבכיר. כן צויין בהודעת המשטרה כי המכת"ז יכנס לשימוש מבצעי כבר באירועים הבאים.

מעריב: האם לדוברות המשטרה לקח שנתיים להוציא הודעה לעיתונות?

ממעריב נמסר בתגובה: "משטרת ישראל הוציאה לפני יומיים הודעה לעיתונות על השקת מכת"ז דור 4. נראה כי דובר המשטרה מר רפי יפה ציפה שהודעת הדובר תודפס ככתבה וכלשונה בעיתונים, הבוקר הוא נאלץ להתבדות.

"הקישור בין השקת "המכת"ז דור 4" והודעת הדובר לבין ניצב ניסו שחם, שמונה לאחרונה לראש אגף תחזוקה ולוגיסטיקה במשטרה, לגיטימי לגמרי. שמו של ניסו שחם נקשר במכת"ז עוד מימי ההתנתקות, באותו קטע מפורסם שנקלט במצלמות ערוץ 10. כיום, חמש שנים אחרי, עומד שחם בראש האגף הרלוונטי במשטרת ישראל.

"בהודעה שהוציאה המשטרה היום היא טוענת כי "המכת"ז המדובר אופיין כבר לפני למעלה משנתיים ונופק לשטח לפני שניצב ניסו שחם נכנס לתפקידו" אם אכן כך, מדוע הוציאה המשטרה את ההודעה לעיתונות על השקת "המכת"ז דור 4" רק שלשום? האם לדוברות משטרת ישראל לוקח למעלה משנתיים להוציא הודעה לעיתונות?"










טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully