וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוקליפסה בשידור חוזר

אמילי גרינצווייג

9.7.2010 / 17:26

חשבתם שברוממה ינצלו את המומנטום של המונדיאל כדי למנף את הצפיה בערוץ 1? תחשבו שוב. לוח השידורים לשבועיים הקרובים מציע עוד מאותו דבר מיובש. מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר: "אין בכוונתנו לרוץ אחר הרייטינג"

ביום ראשון יגיע לסיומו טורניר המונדיאל שהחזיר, לתקופה של חודש, את ערוץ 1 לתודעת הציבור. המשחקים ששודרו בערוץ 1 זכו לנתוני צפייה מרשימים, לאורך כל שעות היום והיו כצפוי גבוהים בהרבה מנתוני הצפיה בימים בהם לא משדר ערוץ 1 כדורגל.

במהלך החודש האחרון, מה-11 ביוני ועד ל-7 ביולי, עומד ממוצע הצפייה בערוץ, בשעות הפריים טיים שבין 21:00 ל-23:30 על 12.3% אחוזי צפייה במשקי בית יהודיים שהם כ-- 370,000 צופים. חשוב לשוב ולהזכיר שהנתונים האלה אינם כוללים את הצפיה ב-HD ויש להניח כי הם נמוכים מהמציאות. באותה תקופה אשתקד, עמד ממוצע הצפייה של ערוץ 1 על 5.3% ו-116,000 צופים, פחות מחצי.

איך מתכוננים ברשות השידור ליום שאחרי? על פי לוח השידורים שהופץ למערכות נראה כי ברוממה לא מתאמצים להכות על הברזל בעודו חם, והחל מהשבוע הבא יגישו את התמהיל הערוץ אחדי המוכר והלא אטרקטיבי. ביום שני ישודר משדר סיכום מונדיאל בהגשתם של בוני גינצבורג וגאולה אבן. ביום שלישי ישודרו ספיישל ארבע שנים למלחמת לבנון השנייה, שיביא בין היתר ראיונות עם חברי ועדת וינוגרד. כן תשודר תוכנית על הצגת הקאמרי "ינטל", בהשתתפות חברי ההצגה במסגרת סדרת תוכניות על הצגות תיאטרון. ביום רביעי יתקיים שידור חוזר של אפוקליפסה ב-HD . בהמשך השבוע יעלו עונות חדשות של הסדרות LIFE ו-CSI.

בהמשך צפויות לעלות בערוץ 1 "הצוללת הצהובה", תוכנית מוסיקלית בת עשרה פרקים בהנחיית שאנן סטריט שמטרתה להציג את היצירה הירושלמית, כל תכנית תעסוק באמן ירושלמי אחר. כמו כן תשודר העונה השניה של "דיוקן", בהנחייתו של אלדד זיו, במסגרתה מתארחים ומצוירים שישה אישים מוכרים בידי ציירים שונים. כמו כן, ישודרו פרקים נוספים בסדרה התיעודית "מי אתה חושב שאתה?".

מטי שקלאר: "הלוח ימשיך להתבסס על תכנים המשמעותיים שלנו"

מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור, אומר כי ברוממה לא מחפשים את המספרים הגבוהים: "אין מהפכה ביום אחד. אין בכוונתנו לרוץ אחר הרייטינג, אנו מתכוונים לשדר בתקופה הקרובה סדרת תוכניות דוקומנטריות שלהן חשיבות ומשמעות. באוגוסט אליפות אירופה לנבחרות בכדורסל, יש מספיק תכנים שהם חשובים ומשמעותיים להמשכיות, הלוח עצמו ימשיך להתבסס על תכנים המשמעותיים שלנו, 'רואים עולם' 'גלובוס', דב אלבוים, 'הסיפור האמיתי', 'פוליטיקה' וכן הלאה".

שקלאר התייחס למקדמה של עשרה מליון שקל שקיבלה רשות השידור מהאוצר, על חשבון הרפורמה: "באוצר הבינו שיש צורך להמשיך בשידורי ה- HD והובן שיש צורך במקדמה שהביאה אותנו לקפיצת המדרגה. אני מקווה שגם ינתן התקציב הנכון לטובת התוכן וההשקעות בתוכן ואז נוכל לייצר דברים רבים בהמשך למה שאנחנו עושים היום".

ואיך מתכוונים לנצל את המומנטום?

"אני מקווה שבעקבות המונדיאל וחזרת תודעת הצפייה לערוץ 1 והמשך שידורי ה-HD הוא ימשך ניצול המומנטום. המונדיאל שם את ערוץ 1 במקום אחר, הוא מעבר לסך השעות של שידורי כדורגל, הראנו לציבור את היכולות של ערוץ 1, שכשמשקיעים הוא יכול להמשיך. מתברר שהטכנולוגיה היא חלק מהיחס של הציבור לערוץ, אך הHD הוא תנאי הכרחי ולא מספיק, צריך את התכנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully