וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים.קום

אמילי גרינצווייג

12.7.2010 / 10:21

הדס גולדשטיין, לשעבר TheMarker, ואפרת אדמון, לשעבר אודטה ואהרוני, עומדות בראש פורטל נשים חדש שיושק היום. בין המשקיעים: הארץ TheMarker

פורטל תוכן חדש בתחומי קריירה, משפחה, אופנה ואיכות חיים בשם Onlife שיושק היום. הפורטל הוקם על ידי הדס גולדשטיין , מנכ"לית TheMarker לשעבר, קבוצת משקיעים פרטיים , KCS טכנולוגיות, וקבוצת הארץ- TheMarker. העורכת הראשית של הפורטל היא אפרת אדמון, שערכה בעבר תכניות טלוויזיה כמו "לונדון את קירשנבאום", "אודטה" ו"אהרוני".

הפורטל יעסוק, בין היתר, בסיפורי הצלחה נשית, שילוב הקריירה עם ההורות, דילמות בהורות ובזוגיות, תזונה נכונה, הריון, אופנה בארץ ובחו"ל, עיצוב הבית והמשרד ועוד. המדורים ישלבו בין תוכן עיתונאי לבין בלוגים ושירותים שפותחו במיוחד בתוך הפורטל. בין הכלים ניתן למצוא, אפשרות לבניית אתר מקצועי בחינם שיסייע לקידום שיווקי באינטרנט, ויומן משפחה שיתעדכן על ידי כל בני המשפחה.

מערכת הפורטל מורכבת מכותבים ועורכים, 30 מומחי Onlife בנושאי בריאות, פסיכולוגיה, אופנה, קריירה וכדומה, וכותבי טורים אישיים בניהם- דני רובס, עידן אלתרמן, מיכל ינאי, רמה מסינגר, שרית וינו אלעד ואיריס קול.בצד המסחרי הצטרפו לפורטל בנק הפועלים, AIG, ישראכרט, נס קפה אוסם ונירלט במסגרת שיתופי פעולה שנתיים.

לדברי הדס גולדשטיין, מייסדת פורטל Onlife, "בהתאם למגמה בעולם של פריחת אתרים העוסקים בקריירה, משפחה, אופנה ואיכות חיים, אין שום סיבה שהקוראות והקוראים בישראל המתעניינים בנושאים הללו, לא יצרכו אותם בפורמט כייפי, מגוון ושיתופי בדיוק כמו בארצות הברית ובאירופה. את החלל הזה שם לו פורטל Onlife כמטרה, למלא."

אפרת אדמון, העורכת הראשית של פורטל Onlife מסרה: "נשים דגש על על צרכנות ופרקטיות בכל עולמות התוכן שלנו, על תוכן עיתונאי ומקצועי בגובה העיניים, המשולב בתכני גולשים מתקדמים, וננסה לענות על הצרכים, הרצונות והחלומות של הגולשים שלנו בכל האספקטים של חייהם, המקצועיים, המשפחתיים והאישיים. וכמובן, לא נשכח לצייד אותם בהומור בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully