וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם גנות יסיים את תפקידו כמנכ"ל אידיאולוגי'ק

איילה צורף

12.7.2010 / 18:59

לגנות, שעוזב לאחר שנה ושלושה חודשים בתפקיד, לא ימונה מחליף. ינון לנדנברג ודורון טל ישובו לנהל את החברה יחד כפי שעשו בעבר

שנה ושלושה חודשים לאחר שמונה למנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי אידיאולג'יק אבירם גנות עוזב את החברה. בפוסט שפירסמה הנהלת אידיאולוגי'ק בבלוג שלה נכתב: "היום כינס אבירם גנות את עובדי אידיאולוג'יק והודיע על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה".

ינון לנדנברג, מבעלי אידיאולוג'יק, הודה לאבירם על התקופה בה עבד בחברה, תחילה כסמנכ"ל לקוחות ולאחר מכן כמנכ"ל החברה. לדבריו, "תחת ניהולו של אבירם נהנתה החברה מצמיחה אדירה כמעט בכל פרמטר. אבירם הכניס שיטות עבודה ומתודולוגיות חדשות, ותרם רבות לצמיחה בהכנסות בתקופה זו, גיוס לקוחות חדשים וניהול של לקוחות ופרויקטים גדולים ומשמעותיים בחברה".

הנהלת אידיאלוג'יק לא תביא לגנות מחליף. לנדנברג ודורון טל - עד לאחרונה מנכל סאצ'י אינטראקטיב של באומן-בר-רבנאי - ינהלו את המשרד בשוטף. בנושא זה אמר לנדנברג כי "יש באידיאולוג'יק צוות מעולה שכולל אותי ואת דורון ודרג ניהולי מדהים".

בראיון הכניסה שלו לתפקיד אמר גנות ל-themarker "אני לא רואה את המינוי ככניסה לנעליים גדולות, לכל אחד יש את הדרך שלו". לנדנברג אמר כי "יש בינינו הרמוניה מצוינת. אנחנו כמו שקע ותקע, נהפכנו לחברים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully