וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחים, הם יתאחדו עם העכבר

אמילי גרינצווייג

18.7.2010 / 12:02

ברשת שוקן שוקלים מהלך אסטרטגי של איחוד המקומון העיר עם העכבר, כבר אחרי החגים. אבי סולומון: "המטרה היא להגיע למיצוי פוטנציאל מירבי של היכולת המערכתית ושל שוק המפרסמים"

האם עיתון "העיר" והמדריך, "עכבר העיר", בדרך לאיחוד? לוואלה! ברנז'ה נודע כי ברשת שוקן נערכים למהלך אסטרטגי גדול לאחר החגים שיכלול השקעה בהעיר ובעכבר. בחודשיים האחרונים הוקמו מספר קבוצות מיקוד וכן מתבצעים סקרים רבים בין מנויי הארץ, וקבוצות שאינן מנויות על הארץ, במטרה לבחון מהו המוצר האולטימטיבי לקוראים בתל אביב.

בין האפשרויות הנשקלות, איחוד העיר ו"עכבר העיר" לכדי גיליון אחד או גיוס כותבים בכירים לעכבר. כן, צפוי כי גם העכבר ישנה פורמט ויודפס בנייר כרומו על דפים גדולים יותר. כזכור, בפברואר השנה, הוחלט לעבור ולהוציא את עיתון העיר בגודל A4, עם דפים מולבנים ושער כרומו.

"העיר" עבר בשנים האחרונות שינויים רבים. באפריל 2008 רוכזו מערך העריכה של כל מקומוני רשת שוקן במערכת בתל אביב כחלק משינוי המבנה של הרשת. לאחרונה מונה אבי סולומון, העורך הראשי של רשת שוקן גם למנכ"ל הרשת והוא אחראי הן על התוכן והן על הפן המסחרי של מקומוני קבוצת הארץ.

אבי סולומון מסר בתגובה: "המטרה שלנו במהלך האסטרטגי החדש הוא להגיע למיצוי פוטנציאל מירבי של היכולת המערכתית ושל שוק המפרסמים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully