וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופץ תזכיר חוק רשות התקשורת

אמילי גרינצווייג

18.7.2010 / 18:20

הרשות תמונה לתקופות של ארבע שנים ותהיה עצמאית בקביעת המדיניות וכללי ההסדרה בתחומי תקשורת ושידורים. החוק יביא לביטול משרד התקשורת והמועצות המפקחות

משרד התקשורת הפיץ היום את תזכיר חוק הרשות הישראלית לתקשורת. רשות התקשורת שתוקם נועדה ליצור גוף רגולטורי שיאחד את סמכויות ההסדרה המצויות בידי שר התקשורת, משרד התקשורת, הרשות השנייה, מועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין. הקמת הרשות תגרור את ביטולם של משרד התקשורת, מועצת הכבלים והלווין, מנהלת הסדרת השידורים, הרשות השנייה ומועצת הרשות השניה. הדואר יעבור לפיקוח משרד התמ"ת. את ההערות לתזכיר החוק ניתן יהיה להגיש עד ל-15 באוגוסט.

לפי התזכיר, לרשות, שתמונה לכהונה בת ארבע שנים, תוקנה עצמאות בקביעת המדיניות וכללי ההסדרה בתחומי התקשורת, בהתוויית קווי פעולה ובביצוע תפקידיה. מועצת התקשורת תעמוד בראש הרשות ותופקד על הסדרת תחומי הבזק (טלקומנזציה) והשידורים, המועצה תמונה על ידי הממשלה, ויכהנו בה ארבעה חברים: שני עובדי מדינה- אחד מהם יו"ר המועצה שישמש כיו"ר רשות התקשורת וימונה על פי המלצת שר התמ"ת והשני יו"ר מועצת תכני השידור, שתעסוק בתחומי תוכן השידורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו המסחריים והרב ערוציים. מועצת תכני השידור תפעל כמועצה ציבורית, תמונה על ידי הממשלה ותורכב מעשרה חברים ויו"ר, שיהווה עובד מדינה. לצד שני עובדי המדינה יכהנו במועצת התקשורת גם שני נציגי ציבור.

מועצת התקשורת הראשונה תמונה בהתאם להצעתו של שר התקשורת המכהן. ברגע שתקום רשות תקשורת חדשה, מינוי כל מועצת תקשורת יתבצע בהתאם להצעת שרי התמ"ת והתרבות. מועצת תכני השידור תמונה תוך הליך התייעצות עם הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully