וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון רוצה את רשות השידור כחלק מרשות התקשורת

הדס ריבק

19.7.2010 / 14:44

השר אמר בכנס התקשורת של גלובס כי הוא פועל מול ראש הממשלה בנושא: "אין טעם שתהיינה רשויות נפרדות. אני לא רואה צורך והיגיון לפצל בין שני הגופים"

שר התקשורת משה כחלון אמר היום כי הוא מנסה להגיע להסכמה עם ראש הממשלה נתניהו לפיה גם רשות השידור תהיה תחת פיקוחה של רשות התקשורת, שתקום בעתיד. "הרגולציה היא אותה רגולציה, אין טעם שתהיינה רשויות נפרדות. אני לא רואה צורך והיגיון לפצל בין שני הגופים". אמר השר בכנס השיווק והתקשורת של גלובס.

כחלון אמר עוד: "הגעתי למסקנה כי בראש מערך התקשורת צריך לעמוד ראש רשות. אסור לשכוח שמשרד התקשורת הוא משרד רגולטורי, ואני מאמין שבראשו לא צריך לעמוד שר - אלא אדם שיוביל את זה מהבוקר עד הערב, ללא תחלופה. כל שר מגיע עם האוריינטציה שלו, וזה בסדר, אבל זה לא נכון למשרד התקשורת. צריך אדם שיש לו ראייה ארוכת-טווח וכל השוק מתכנס אליו".

כחלון התייחס לחוק הרשיונות, שעבר בשבוע שעבר בקריאה ראשונה ואמר: "חשבתי שהשוק לא יכול להתנהל בשיטה הזו. אנשים משקיעים מאות מיליונים, ואחר-כך זה לא שלהם. אני מבין את ההיגיון הכלכלי, את האופק שהחברה הזו היא שלו. לא לערוץ 10 ולא לערוץ 2 שווה להשקיע כשמדובר בזיכיון. החלטתי להעביר את זה לרישיונות, ואני מקווה שעד סוף השנה נסיים את זה". השר אמר כי לדעתו עם המעבר לרשיונות יצטרפו שחקן נוסף או שניים לשוק הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully