וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבור חדיש

אמילי גרינצווייג

20.7.2010 / 6:21

בלוג חדש של ערוץ 8 יספק הצצה לתכני הערוץ, יציג דעות ומאמרים בנושאי תרבות ויאפשר ליוצרים להציע סרטים להפקה על ידי הערוץ

ערוץ 8 משיק בלוג בו יוצגו תכני הערוץ לרבות הצצות ראשוניות לתוכניות ולוח שידורים עדכני. הבלוג יחשוף את קהל הגולשים אל מאחורי הקלעים של עולם הקולנוע, המוזיקה והטלוויזיה וצפויים להיות בו גם מדורים קבועים. דרך האתר יוכלו יוצרים דוקומנטריים להגיש הצעות לסרטים. כן יופיעו חדשות ועדכונים מהעולם הדוקומנטרי וציוצים מהטוויטר של יוצרים דוקומנטריים מפורסמים.

לדברי אנשי הערוץ, מטרת האתר היא לפנות גם לקהל יעד צעיר, הצורך תרבות וניזון מאתרי תרבות ומאתרי אינטרנט גלובליים בשפה האנגלית, לתת מענה בשפת האם שלו ולהעניק לו בית מקומי חדש.

באתר יוצגו דעות וביקורות בנושאים חברתיים-תרבותיים שונים, כדוגמת המאבק למען הצלת היכל התרבות בתל אביב. בנוסף, קהל הגולשים יוכל להיעזר באתר כדי להתעדכן בחדשות ובמידע שנוגעים לכל תחומי התרבות השונים בארץ ובעולם.

מנהל ערוץ 8, איל אופנהיים מסר: "ערוץ 8 שם לו למטרה להיות הבית של כל שוחרי התרבות בארץ, מכל הגילאים ומכל תחומי העניין. בעקבות כך החלטנו להשיק אתר אינטרנט אטרקטיבי ועדכני, שיפיק ויעלה את התכנים בהם עוסק ערוץ 8 ותכנים נוספים, במטרה לתת לחובבי התרבות מקום נוסף לצרוך בו תכנים. אני בטוח כי הגולשים ימצאו באתר החדש את התכנים שמעניינים אותם ומאמין כי האתר יהיה הבית הישראלי לאלה שצורכים ידע תרבותי ודוקומנטרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully