וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נתן: "אם לא HOT יהיה משהו אחר"

אמילי גרינצווייג

22.7.2010 / 19:56

עורך ערוץ ביפ במייל לעובדים: "נכון לעכשיו, בינואר 2011, לא יהיה יותר ביפ בכבלים" מסתמן כי התוכן של הערוץ החדש יהיה רכש של ענני תקשורת מקומדי סנטרל. המקור יופק אין האוס

עורך ערוץ ביפ, יובל נתן, הודיע היום לעובדי הערוץ כי למרות שהמשא ומתן בין HOT לערוץ מבית קשת נמשך, נכון לעכשיו לא נראה כי יוארך חוזהו של הערוץ והוא יוסר ככל הנראה מהפלטפורמה של חברת הכבלים. "אנחנו נמצאים כבר חודשים ארוכים במשא ומתן מול HOT להארכת החוזה. הפרטים סוכמו מזמן, בנוכחותו של מנכ?ל HOT הרצל עוזר וסמנכ?ל התוכן יורם מוקדי. בכל הפגישות נאמרו דברים יפים על חשיבות הערוץ בקרב מנויי הפלטפורמה, על היותו גורם מבדל ואהוב, על נתוניו הגבוהים כפי שעלו בבדיקות שעורכת HOT בקרב מנויה (...) דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. נכון לעכשיו, בינואר 2011, זה ממש עוד מעט, לא יהיה יותר ביפ עבור מנויי הכבלים".

נתן כותב עוד: "משיקולים שאינם ממין העניין, ושאינם רואים לנגד עינהם את טובת החברה ומאות אלפי לקוחותיה, הוט טרם חתמה על ההסכם". בסיום מכתבו כותב נתן: "אני מציע להתמקד ביצירה, בכיף, בלהמשיך לעשות את הדברים הטובים, אפילו יותר טוב. אם לא HOT, יהיה משהו אחר".

בשלב זה מסתמן כי הערוץ שיחליף את ביפ יהיה ערוץ עם תכנים מקומדי סנטרל, את הרכש לערוץ אותן ירכשו ענני תקשורת. הפקות המקור יהיו אין האוס של HO ויפוזרו לחברות הפקה בדומה להפקות המקור של HOT3.

מ-HOT נמסר בתגובה כי "איננו עוסקים בנושאים מסחריים בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully