וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נתן: "בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב"

אמילי גרינצוויייג

25.7.2010 / 12:42

למרות סימן השאלה בנוגע לעתידו, השקיעה קשת בלוח השידורים של ערוץ ביפ עד לסוף 2010 ארבעה מיליון שקל. עידו רוזנבלום ואלי פיניש יעלו בתכניות חדשות

ערוץ ביפ מציג את לוח שידוריו עד סוף שנת 2010, עם עשר תכניות מקור בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים. זאת למרות שעתיד הערוץ אינו ברור נוכח סיום החוזה עם HOT בסוף השנה והעובדה כי טרם נחתם חוזה חדש.

יובל נתן העורך הראשי של ביפ מסר: "למרות ההתנהלות מעורפלת של HOT מול ביפ בחודשים האחרונים, אנו רואים עליה בצפייה בערוץ וממשיכים לעבוד בכל הכוח בכדי להמשיך במשימתנו לייצר פורמטים קומיים חדשים ולגלות כישרונות לפני ומאחורי הקלעים. קשה לי לדמיין מצב בו חברת HOT תפנה גב למאות אלפי מנויי ביפ הנהנים מהערוץ ובמשך שנים גורמים לו להיות אחד מערוצי הכבלים המצליחים ביותר, אבל גם אם כן, בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב".

מנתוני סקר שערכה קשת, בקרב צופי yes עולה כי 45% מצופי yes אמרו כי ביפ הוא הערוץ של HOT שהכי היה משמח אותם אם היה נמצא אצלם בממיר. עוד נמסר כי בקרב צופי HOT עולה, כי ערוץ ביפ מהווה יתרון משמעותי עבור המנויים - ערוץ ביפ, על פי הסקר, הוא הנצפה ביותר מבין ערוצי HOT ותחושת המחויבות אליו גבוהה- הוא הערוץ האחרון עליו היו מוותרים, ואם היה משודר רק ב- yes, 16% מצופיו היו שוקלים לעבור איתו לשם.

בין התוכניות החדשות שיעלו, בביפ: תכנית יומית המסכמת את אירועי היום, בצורה קומית, שיגיש עידו רוזנבלום ותכנית של אלי פיניש בה הוא יגלם דמות של מחזיר בתשובה. כן תשודר תכנית בנות יומית בשם "משתגידי", בהשתתפותן של דניאלה וירצר, אלין לוי ומיכל גבריאלוב. "המעבדה" תתן במה ליוצרי מערכונים לא מוכרים מהרשת. יובל שגב ורועי עידן יגלמו זוג טניסאים הומואים במסגרת סדרת מערכונים בשם "גוסטב וגדי". איתי שגב יגלם סלבריטאי לשעבר המחפש את פרק ב' בחייו בתכנית ריאליטי "הגרוש". "פיני הגדול", "בובי ואני" ו"אל תשאל" יחזרו לעונות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully