וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשלים שינוי

אמילי גרינצווייג

25.7.2010 / 17:28

בערוץ 10 נשקלת שוב האפשרות לשנות את לוח שידורי אחר הצהרים. אחת האפשרויות: אהרוני יבשל לפני המהדורה, לונדון וקירשנבאום יעברו ל-17:00

ערוץ 10 שוקל שינוי בלוח שידורי הפרה-פריים. בדיונים שנערכים לאחרונה בהנהלת הערוץ נשקלות מספר אפשרויות לגבי שיבוץ שונה למשדרי האקטואליה של אחר הצהרים ולתכנית הבישול של השף ישראל אהרוני.

אחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא להקדים את תכניתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום לשעה 17:00, לשבץ את רפי רשף ב-18:00 ולשדר את תכניתו של אהרוני כפלטפורמה למהדורת החדשות. בחודשים האחרונים, עד לירידתה מהאוויר של הדרמה "נשות הטייסים", הוארכה תכניתו של רשף עד ל-18:30 ובערוץ 10 הביעו שביעות רצון מנתוני הצפייה להם זכתה התכנית בדקות ששודרה מול "שש עם" של חדשות 2.

יחד עם זאת, זו אינה האפשרות היחידה שנשקלת ולא מן הנמנע כי בסופו של דבר ישאר לוח השידורים של הערוץ על כנו. זאת אינה הפעם הראשונה שבערוץ נבדקה אפשרות לשנות את שעות השיבוץ של התכניות הללו.

מערוץ 10 נמסר: "כמו כל ערוץ ברודקאסט מסחרי בשוק תחרותי, אנו בוחנים ושוקלים כל העת שינויים אפשריים בשיבוצן של תכניות, בהתאם לצרכים המשתנים. רצועות אחר הצהרים של הערוץ כוללות שלוש תכניות חזקות ומבודלות שתמשכנה להרכיב את לוח שידורי אחר הצהרים של הערוץ."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully