וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשחק המרכזי ישודר בערוץ 1

אמילי גרינצווייג

25.7.2010 / 20:24

הרשות זכתה במכרז ההתאחדות לכדורגל ותשדר את המשחק המרכזי במשך שלוש שנים. הסכום אותו הציעה רשות השידור במכרז עומד על 46 מליון שקל

רשות השידור זכתה במכרז ההתאחדות לכדורגל לשידור המשחק המרכזי בערוץ הראשון בשלוש העונות הקרובות. הרשות נערכת לשדר את המשחקים, בפורמט HD, באותו האופן בו שודר המונדיאל, למנויי הכבלים והלווין, ללא תוספת תשלום באפיק 511. הרשות התמודדה במכרז על זכויות השידור מול ערוץ הספורט וזכתה גם לרוח גבית של יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין שפנה להתאחדות לכדורגל וכתב כי מקומו של המשחק המרכזי הוא בערוץ הציבורי. הרשות הציעה במכרז 46 מליון שקל לשלוש שנים.

ד"ר אמיר גילת , יו"ר רשות השידור מסר : "מקומו של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל הוא בשידור הציבורי. הרשות עשתה מאמץ על מנת לדאוג לכך שהוא ישודר בערוץ הראשון, כחלק מתפקידו כשידור ציבורי וכך תנהג הרשות גם לגבי תחומים נוספים הקשורים להוויה הישראלית".

מוטי שקלאר מנכל רשות השידור מסר: "רשות השידור שמחה להביא לכלל הציבור את שידור משחקי ליגת העל בכדורגל מדי שבוע ללא תשלום,בערוץ פתוח ובפורמט HD על מנת להעצים את חווית הצפייה, זאת לצד עוגני שידור נוספים. מדובר בהחלטה אסטרטגית שתחדש צפייה של קהל צעיר בערוץ הראשון ותוסיף צופים לחדשות ולתכניות המובילות של הערוץ".

ששי אפרתי מנהל מחלקת הספורט של ערוץ 1 מסר : "אני שמח מאוד על שהצלחנו לשמור על מומנטום לאחר שידורי המונדיאל המוצלחים. שידור המשחק המרכזי בערוץ הראשון ימשיך להיות עוגן שידור חשוב ואני מקווה שהרפורמה תאפשר לבנות לוח שידורים שלם ואטרקטיבי סביב המשחק המרכזי".

בערוץ הספורט סירבו להתייחס לנושא.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully