וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכניקולור תשתף פעולה עם חברת ההפקה OR

אמילי גרינצווייג

26.7.2010 / 17:47

שתי החברות יפתחו סדרת אנימציה למבוגרים העוקבת אחר חייהם של ילדים במשפחות לא מתפקדות. בין כותבי הסדרה ינאי גוז ודניאל יעקבוביץ'

חברת ההפקה OR- THE OPREATING ROOM, המתמחה בפיתוח תכנים והתאמתם לשוק האמריקאי, חתמה הסכם עם חברת טכניקולור על שותפות לפיתוח סדרת טלוויזיה שיוצריה הם ישראליים. הסדרה, "מידלטאון", היא סדרת אנימציה למבוגרים העוקבת אחר חייהם של ילדים במשפחות לא מתפקדות.

הכותב הראשי של הסדרה הוא דיוויד יזראל, אחד השותפים ב-OR, שכתב מספר פרקים ב"מפגשים מהסוג האישי", ו"המופע של טרייסי מורגן" ולצידו עבדו שני תסריטאים ישראלים: ינאי גוז ודניאל יעקובוביץ'. המאייר הראשי של הסדרה הוא צחי פרבר, ששימש כמעצב דמויות ב"חרצופים". יוצר הסדרה הוא נשיא OR , עודד תורג'מן. חברת טכניקולור תפתח את הצד הוויזואלי והאנימציה של הסדרה.

עודד תורג'מן, נשיא החברה ומנהל סניף בלוס אנג'לס, מסר: "אנשי טכניקולור הביעו עניין בסדרה מהרגע הראשון ואני מברך על שיתוף הפעולה הזה שאני מאמין שיכלול פרויקטים נוספים. אני בטוח שהניסיון העשיר של החברה בתעשיית הבידור יסייע להביא את מידלטאון למסך ויעזור לקדם יוצרים ישראלים. אנחנו מצידנו נמשיך לבנות את הגשר שיחבר בין הוליווד לכשרון הרב בתעשייה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully