וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויי מזג האוויר

אמילי גרינצווייג

26.7.2010 / 18:43

שקע ברומטרי מעל נווה אילן. דני דויטש נוטש את עמדת החזאי לטובת הגשת מבזקי חדשות, את מקומו ימלא אלעד זוהר, עד לאחרונה חזאי ומפיק בחדשות 10

דני דויטש, חזאי חברת החדשות של ערוץ 2 בחמש השנים האחרונות, עובר לערוך ולהגיש מבזקי חדשות. דויטש הגיש בחודשים האחרונים מאות שעות של שידורי חדשות ישירים במסגרת ערוץ החדשות של חדשות ערוץ 2 באינטרנט וצבר ניסיון רב. כעת הוא יערוך ויגיש מבזקים ואף יכין כתבות מיוחדות למהדורה המרכזית, ובמקביל ימשיך לשדר בערוץ החדשות באינטרנט. לאחרונה הודיעה המבזקנית תמי רשף על עזיבתה את חברת החדשות.

את דויטש יחליף בדסק מזג האוויר אלעד זוהר (28), שמצטרף לחדשות ערוץ 2. הוא יצטרף לחזאית אילנית אדלר. זוהר עבד בשש השנים האחרונות כחזאי וכמפיק בכיר של התחזית בחדשות ערוץ 10.

זוהר הוא חזאי בהכשרתו ושימש כמפקד קורס מטאורולוגיה בחיל האוויר. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות בגיאוגרפיה וסביבת האדם באוניברסיטת תל אביב, ובימים אלה הוא משלים תואר שני במנהל עסקים.

מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס מסר: "אני מברך את דני דויטש על המעבר מתפקיד החזאי להגשת חדשות. בחודשים האחרונים הוכיח דויטש במהלך השידורים החיים בערוץ החדשות באינטרנט את יכולותיו העיתונאיות ואת כישוריו כמגיש חדשות. אני מאחל הצלחה גם לאלעד זוהר שהוא חזאי מקצועי ואני משוכנע שהניסיון המקצועי הרב שרכש בשנים האחרונות ישרת את צופינו בקבלת תחזית מדויקת ומעשירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully