וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכי פרנץ עוזב את RGE לאחר חצי שנה בתפקיד סמנכ"ל

אמילי גרינצווייג

27.7.2010 / 17:08

פרנץ היה עד לאחרונה משנה למנכ"ל ערוץ הספורט, תפקיד בו שימש במשך שנתיים: "אני שמח כי נפלה בחלקי הזכות להוביל את הקדמה והטכנולוגיה של הערוצים שלנו"

שכי פרנץ, סמנכ"ל התפעול של קבוצת RGE הכוללת את ערוץ הספורט וערוצי נגה תקשורת, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו, לאחר חצי שנה. פרנץ (52), שימש במשך שנתיים עד כניסתו לתפקיד סמנכ"ל התפעול כמשנה למנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר. קודם לכן מילא שורת תפקידי הפקה בערוץ הספורט ושימש, בין היתר, כסמנכ"ל התפעול וההפקה של הערוץ במשך 14 שנים.

פרנץ הוביל בערוץ הספורט את המעבר לשידורים באיכות HD, כשהפרויקטים המרכזיים אותם ניהל היו שידורי מכבי חיפה בליגת האלופות ושידורי מכבי ת"א ביורוליג. בשנתיים אלו העלה הערוץ לראשונה, שידורי HD של ספורט ישראלי, בין היתר ממפעלי גביע המדינה, גביע הטוטו וליגת העל בכדורסל.

שכי פרנץ מסר: " אני מודה לכל האנשים המוכשרים והחרוצים שעבדו עמי בשנים אלו, מדובר באנשים נפלאים שהופכים בכל יום מחדש את הטלוויזיה שלנו למקום הכי מהנה והכי אטרקטיבי לצופים. אני שמח כי נפלה בחלקי הזכות להוביל את הקדמה והטכנולוגיה של הערוצים שלנו ומאמין שהייחודיות והמובילות ימשכו גם בשנים הבאות".

מחברת RGE נמסר בתגובה: "אנו מודים לשכי על תרומתו הרבה ועל הידע העצום שהביא עמו לתפקיד ומאחלים לו הצלחה בהמשך".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully