וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת: לא לעכב את הדיון בחוק הרשיונות

אמילי גרינצווייג

2.8.2010 / 11:40

יו"ר ועדת הכלכלה אופיר אקוניס: "אני מקווה שבשיטת הרשיונות החדשה ישמעו עוד דעות. ויפסק הפינג פונג בין השמאל לשמאל הקיצוני"

"משרד התקשורת פועל לטיפול בכשלים על ידי פתיחה לתחרות ואנו רואים במשטר רשיונות פתיחה לתחרות שתועיל לכולם", כך אמר היום שר התקשורת משה כחלון בפתיחת הדיון על חוק הרשיונות החדש של משרד התקשורת. בדיון נמצאים נציגי הזכייניות, הרשות השניה, החינוכית ונציגי היוצרים. השר דחק בצדדים לא להתמהמה באישור החוק: "רוב הדברים לובנו, אני מציע לא לנסות לשפר עמדות ולעכב, זה יפגע בכולם. או שתהיה פה חקיקה מהירה עם תוצאות מיידיות או שתהיה פה חקיקה עם הדברות ואין כוונה למשרד התקשורת לפגוע באף אחד. חקיקה לא יכולה להיות כירורגית היא תמיד תפגע פה ושם, אבל התכלית ראויה ולכן אני מבקש לא לנסות לעכב על החקיקה הזאת. אם אני אראה שיש פה תרגילים וטריקים כדי למשוך זמן, התוצאה לדעתי לא תהיה טובה לאף אחד".

יו"ר הועדה אופיר אקוניס תקף בפתח הדיון את אופן הסיקור של החלטת הממשלה בעניין גרוש 400 ילדי העובדים הזרים: "מאתמול בצהריים יש רק עמדה אחת בתקשורת. אני מקווה שבשיטת הרשיונות החדשה ישמעו עוד דעות. ויפסק הפינג פונג בין השמאל לשמאל הקיצוני. אקוניס אמר הסיקור של הברנז'ה הוא בין רוטשילד לשינקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully