וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ו-yes צפויות להציע חבילה צרה וולונטרית

אמילי גרינצווייג

3.8.2010 / 12:25

למרות שהחקיקה בנושא ירדה מהפרק בשלב זה' הודיעו שתי החברות כי הן יקיימו שורה של התייעצויות במטרה לכווץ ולהוזיל את חבילות הבסיס הקיימות

HOT תציע ללקוחותיה חבילה צרה וולונטרית, זאת, למרות שהנושא הוצא אך לאחרונה מחוק ההסדרים. בכך נענתה החברה לבקשת שר התקשורת משה כחלון, אשר חזר והדגיש בשבועות האחרונים את חשיבות החבילה הצרה, ואף פנה בבקשה לחברות לפעול מיוזמתן בנושא זה, ולא להמתין לחקיקה, שעשויה להגיע בהמשך.

בימים אלה בוחנת חברת הכבלים את המודל המתאים, על מנת לאפשר ללקוחותיה חבילת ערוצים מצומצמת במחיר מוזל. HOT צפויה להציג הצעתה בפני השר כחלון ומועצת הכבלים והלוויין כבר בשבועות הקרובים.

גם ב-Yes צפויים להציע בקרוב חבילה צרה משופרת, זולה יותר מחבילת הבסיס. מהחברה נמסר כי היא תפנה למועצה לשידורי כבלים ולוויין ותקיים דיון במטרה להצר את חבילת הבסיס ולהציע ללקוחות אלטרנטיבות נוספות. מנכ"ל החברה רון אילון מסר: "אנו ערים לצורך של לקוחותינו לסוגים שונים של חבילות לרבות חבילות צרות, ועל כן אנו פונים למועצה לקבל את אישורה, על מנת שנוכל לענות על צרכי לקוחותינו".

שר התקשורת משה כחלון ברך על ההחלטה ומסר: "אני שמח לראות כי החברה פועלת להסדרה עצמית שתכליתה היא טובת הצרכן. לאחר שנבחן את התנאים בהם החבילה תשווק, ונוודא שהם אכן מביאים בשורה לצרכנים גם במגוון הערוצים וגם במחיר סביר נוכל לברך על המוגמר".

ארגון אמון הציבור פנה לשר התקשורת בדרישה לקצוב לוח זמנים מוגדר וקצר ליישום הנושא. בארגון טוענים: "כל חודש שחולף מפסיד הציבור 10 מליון שקל שהולך ישירות לכיסם של החברות ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully